خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه وشهرسازی خبرداد:

4 خطه شدن محور سواد کوه تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۹۸

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: 1000میلیاردتومان سال گذشته برای راه‌های منتهی به شمال هزینه شده و تمام راه‌های نیمه کاره به شمال برای ایام نوروز زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش ایلنا، خادمی با اشاره به اینکه محور سوادکوه جزو محورهای مهم وترانزیتی کشور و به عنوان نخستن بزرگ راه منتهی به استان مازندران است، گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم طرح ساماندهی محورهای به شمال کشور در برنامه کاری قرار گرفته است.
 
معاون وزیر  با بیان اینکه در 6 محور مختلف استان‌های مازندران , گیلان و گلستان عملیات اجرایی رفع مشکل در حال اجرایی است گفت : در محور سواد کوه تونل‌های 1 , 2 و 3 محور سوادکوه باز شد.
 
وی افزود: امیدواریم تا پایان سال کل گلوگاه‌ها و محدوده‌هایی که در محور سواد کوه داریم را باز کنیم  و عملا این محور به عنوان نخستین محور 4 خطه شمال خواهد بود.
 
معاون وزیر راه با اشاره به محدوده پل سفید که از وسط شهر پل سفید عبور می‌کند گفت: برنامه‌ریزی شده است , در 2 سال آینده پل کنار پل قبلی این شهر احداث کنیم تا بن بست این گلوگاه هم رفع شود.
 
خادمی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی در محور هراز به خوبی پیش می رود, افزود : 2 تونل این محور امسال به زیر ترافیک خواهد رفت .
 
معاون توسعه راه‌های کشور با اشاره به آزاد راه تهران شمال گفت: قطعه اول آن با عملیات بی‌نظیر  و هزینه بسیار سنگین  انجام  شد و امیدواریم در سال 97 آزاد راه مورد بهره‌برداری قرار بگیرد .
 
خادمی با اشاره به گلوگاه ترافیکی آزادراه محور قزوین به رشت افزود: سال گذشته 70 درصد از مسیر  3.5 کیلومتر  این محور تونل و پل ساخته شد و امیدواریم مابقی 8 کیلومتر آن در اسرع ساخته شود..
 
وی ادامه داد , محور جدیدی از قزوین الموت به سمت تنکابن در حال عملیات اجرایی است که به عنوان یک جاده جدید به شمال کشور اضافه می‌شود که در سال آینده با اعتبار 100میلیارد تومان انجام می‌شود امیدواریم در سال 98بتوانیم تا الموت آن را به طول 62 کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار بدهیم .
 
معاون وزیر راه  درپایان گفت : ساماندهی محورهای منتهی به شمال کشور با جدیت کامل و برنامه منظمی در برنامه اجرایی دولت وزرات راه وشهرسازی قرار دارد و مرتب پروژه‌ها توسط معاون ریاست جمهوری وشخص وزیر راه وشهرسازی هم مرتب پروژه ها رصد می‌شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز