خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا؛

آخرین فرصت مشمولان غایب برای بخشش اضافه خدمت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۸۱

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غایب تا بیست و دوم بهمن ماه امسال مهلت دارند با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی از بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، می بایست هر چه سریعتر از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات مربوط به بخشش اضافه خدمت برخوردار شوند.

گفتنی است: اضافه خدمت سنواتی و انضباطی تمامی کارکنان وظیفه حین خدمت و همچنین مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن ماه سال ۹۶ برای اعزام به خدمت خود را معرفی می کنند، به طور کامل بخشیده خواهد شد.

همچنین مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت ها و محدودیت های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده از جمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی ، خدمات بیمه ای ، اشتغال به کار و....مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی ،می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز