خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی انبار یک ساختمان درحال ساخت در خیابان سمیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۵۶۱

​سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع حریق در انبار یک ساختمان درحال ساخت در خیابان سمیه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 15:28 عصر امروز یک مورد حادثه حریق در محدوده خیابان سمیه به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که در طبقه منفی یک این ساختمان، فضایی برای نگهداری از لوازم بنایی و مصالح و ... قرار داشت و این محل دچار حریق شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: در این محل موادی نظیر رنگ و ... نیز نگهداری می‌شد، محل حادثه انبار رنگ نبوده و تنها مقادیری رنگ نیز در آن نگهداری شده بود. آتش‌نشانان نیز بلافاصله پس از حضور در محل اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کردند و خوشبختانه در حال حاضر شعله‌های آتش در این محل خاموش شده و عملیات لکه‌گیری در حال انجام است. این آتش‌سوزی چندان وسیع و گسترده نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت:‌ این حادثه برابر آخرین گزارش‌ها موردی ناشی از خسارت جانی درپی نداشته است. علت آن نیز پس از اطفاء کامل حریق و ایمن‌سازی از سوی کارشناسان حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز