خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد: ‌

نجات دو کارگر از میان شعله‌های حریق

کد خبر : ۱۴۲۵۰۳

آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند یک مغازه مصالح‌فروشی به مساحت تقریبی ۸۰ مترمربع دچار حریق شده است / دو کارگر در میان شعله‌های آتش این حادثه محبوس شده بودند که با تلاش آتش‌نشانان خارج شدند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، گفت: یک واحد صنفی در بزرگراه اشرفی اصفهانی دچار حریق و موجب شد تا دو کارگر گرفتار شود.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۴:۱۵ امروز رخ داد، افزود: بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه نجات و تانکر به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال اشرفی اصفهانی بعد از بلوار مرزداران اعزام شد.

وی با ببان اینکه آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند یک مغازه مصالح‌فروشی به مساحت تقریبی ۸۰ مترمربع دچار حریق شده است، گفت: ایت مغازه پر از گونی، بشکه‌های قیر بود که به طور کامل آتش گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: ‌ دو کارگر در میان شعله‌های آتش این حادثه محبوس شده بودند که با تلاش آتش‌نشانان خارج شدند.

وی گفت: در این مغازه ۵۰ سیلندر گاز در معرض انفجار قرار داشت که با تلاش نیروهای آتش نشانی از محل حادثه خارج شد. عملیات در ساعت ۱۶ پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز