خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا:

پلیس به دنبال بسترسازی برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۶۴

جانشین فرمانده فراجا گفت: پلیس در راستای اقتصاد مقاومتی به دنبال بسترسازی برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در حوزه تولید تجهیزات ایمنی و امنیتی به جهان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز مراسم افتتاحیه بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) با حضور مقامات ارشد فراجا در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در جمهوری اسلامی علی‌رغم همه توطئه‌های دشمن، امروز ایرانی امن داریم؛ چرا که ارتباط ناگسستنی بین ملت و رهبری وجود دارد. شعار پلیس از مردم، برای مردم و برای خدمت به قانون است.

وی افزود: مجموعه انتظامی کشور توانسته است در دو دهه اخیر نمایشگاه ایپاس را به صورت متوالی برگزار کند و تجارب ارزنده‌ای از برگزاری این نمایشگاه به دست آورده است.

رضایی با بیان این که نمایشگاه ایپاس، فرصتی است که بهره‌برداران تجهیزات ایمنی و امنیتی بی‌واسطه به تولیدکنندگان وصل شوند، عنوان کرد: ۵۰ غرفه در این نمایشگاه مخصوص پلیس است و از نخبگان فراجا در تولید تجهیزات نمایش‌داده‌شده در این غرفه‌ها استفاده شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس در راستای اقتصاد مقاومتی به دنبال بسترسازی برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در حوزه تولید تجهیزات ایمنی و امنیتی به جهان است. امروز شرکت‌های دانش‌بنیان در مجموعه انتظامی کشور هویت دارند و با یکدیگر در بخش‌های مختلف تعامل و همکاری می‌کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به حوادث اخیر کشور فلسطین اشاره کرد و گفت: رزمندگان فلسطینی، سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زدند و همه ما از این موضوع خوشحال هستیم. ملت فلسطین خوش درخشیدند و پیام این ملت به جهانیان مخابره شده است.

گفتنی است، بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی (ایپاس) در روزهای ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه، به‌روزرسانی، ارتقای کمی و کیفی، ترویج استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حوزه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، گسترش فرهنگ استفاده از این تجهیزات در سطح جامعه، حمایت از نخبگان و مخترعان این حوزه و حمایت از تولیدات داخلی اعلام شده است.

در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس)، ۳۵ برند مطرح در زمینه تولید تجهیزات پلیسی و ایمنی از ۱۶ کشور جهان حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز