خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا مطرح کرد:

افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی/ خنثی شدن توطئه براندازی با فداکاری پلیس و هوشیاری مردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۸۶۰

جانشین فرمانده فراجا تاکید کرد که پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و احقاق حقوق مردم تا پای جان ایستاده است.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران، گفت:‌ در سال گذشته پلیس ۷۰ شهید در راه ایجاد امنیت جامعه تقدیم کرد و در سال ۱۴۰۲ تاکنون شش شهید داده‌ایم که نشان از سختی شغل مقدس انتظامی است. امروز فرماندهی کل انتظامی کشور با بهره گیری از نیروهای انقلابی و مجاهد و کارآزموده و با استفاده از تجهیزات نوین، توانسته در ارتقاء امنیت و آسایش مردم عزیز ایران نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگوی برای کارکنان فراجا و آحاد جامعه هستند، اظهارکرد: پلیس برای ایجاد نظم و امنیت، انضباط بخشی و احقاق حقوق مردم تا پای جان ایستاده است. امروزه با توجه به افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه و فراهم بودن بسترهای جرم می‌طلبد که سایر دستگاه‌ها، مانند قوه‌قضائیه ضمن انجام وظایف خود و ایجاد فرهنگ سازی در جهت کاهش این ناهنجاری‌ها در جامعه بکوشند و پلیس هم در کنار سایر دستگاه ها با تمام توان می‌ایستد.

رضایی خنثی‌شدن توطئه دشمنان برای براندازی نظام را نتیجه فداکاری و میدان‌داری کارکنان فراجا و هوشیاری مردم دانست و گفت: سرلوحه قرار دادن اصل رضایت مندی مردم در انجام ماموریت‌های پلیس و اصل خدمتگزاری به عنوان شاخصه های پلیس اسلامی است و ما در حال برنامه ریزی هستیم که بتوانیم با برقراری امنیت مطلوب به وظیفه اصلی خود عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بر ضرورت هم افزایی همه سازمان ها و دستگاه‌های مسئول در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به ویژه جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر تاکید کرد و گفت: افزایش ظرفیت مراکز نگهداری معتادان از ضروریات است و تنها با مشارکت دستگاه‌ها و سازمان های دیگر این مهم امکان پذیر است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، رضایی ضمن قدردانی از تلاش‌های سردار کیوان ظهیری و همکارانش در سه سال گذشته، سردار کیومرث عزیزی را به عنوان فرمانده غرب استان تهران معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز