خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا:

زمانی که اعتراض‌ توسط عده‌ای به شورش تبدیل می‌شود؛ «آرامشِ مردم» خط قرمز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۰۰

جانشین فرمانده فراجا گفت: در کشور ما همه آزاد هستند و اعتراض حق مردم است، اما زمانی که به شورش توسط عده‌ای تبدیل می‌شود، در آن زمان آرامش مردم خط قرمز ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار قاسم رضایی، جانشین فراجا در چهاردهمین نشست فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی مستقر در تهران که صبح امروز برگزار شد، گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که پایه آن اسلام و معنویت است سکاندار این نظام جایگاه ولایت فقیه و برگرفته از بطن اسلام است. همانطور که این دین مبین ۱۴۰۰ سال قبل با محوریت پیامبر ایجاد شد به فرمایش بزرگان ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است به گفته بزرگان همه معنویت ها به این جایگاه وصل می شود. 

وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در جایگاه ولایت به عنوان جانشین امام راحل است و ما معتقد هستیم ولی فقیه جانشین به حق امام زمان (عج) است و همه مجموعه های کشور تحت تابعیت این ولی فقیه است فقیهی که زبانزد همه جهانیان است.

جانشین فراجا تصریح کرد: تابعیت از ولایت فقیه اعتقادی است نه دستوری و ما همیشه با تمام وجود در همه مراسم ها بعد از نام خدا به ارزش ها می پردازیم و یکی از ارزش های زنده و روح بخش ولایت فقیه است. 

سردار قاسمی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهدا گفت: ما امانتدار جایگاه شهدا هستیم و همیشه از آنها یاد می کنیم آنها زنده هستند و ما یاد آنها را در جلسات مان زنده نگه می داریم و آنها را واسطه بین خودمان و خدا قرار می دهیم. 

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: این هفته وحدت صرفا بین مسلمانان نیست و بین همه ادیان است. 

جانشین رئیس پلیس کشور تصریح کرد: آنچه که باعث می شود شیطان‌ بر آدم غلبه کند تفرقه است. این جلسه هم جلسه وحدت تعاملی است و همه ادیان برای ما ارزشمند هستند. 

وی با اشاره به هفته بزرگداشت فراجا خاطرنشان کرد: حتما در بررسی های خودتان اشرافیت دارید که جمهوری اسلامی ایران سه قوا دارد که شامل ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی که هر کدام وظایف مشخصی دارند اما همه باهمدیگر در راستای امنیت جامعه همپوشانی دارند. تنها کشوری که هم ماموریت پلیسی را انجام می دهد و هم مرزبانی را، کشور ایران است از همین رو صرفا به انتظامی کشور ایران صرفا پلیس گفته نمی شود. این سازمان فرزند انقلاب است و به مردم خدمت می کند و همیشه مورد رضایت مردم است. 

سردار رضایی تصریح کرد: بخش اعظم فعالیت مرزی ما مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست ها است و در این راستا عملکرد بسیار خوبی دارد و شهدای زیادی هم تقدیم کرده است.

وی با اشاره به عملکرد مرزبانی گفت: بعد از روی کار آمدن طالبان در کشور همسایه ما در افغانستان آوارگان زیادی به سمت مرزهای ما آمدند و مرزبانان ما به مردم افغانستان کمک کردند حتی شاهد وضع حمل زنان افغانستانی در مرزبانی هم بودیم و مرزبانان رسیدگی کامل به این آوارگان داشتند. 

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب لقب پلیس مقتدر، مهربان را به ما دادند، گفت: در کشور ما همه آزاد هستند و اعتراض حق مردم است اما زمانی که به شورش توسط عده ای تبدیل می شود در آن زمان آرامش مردم خط قرمز ما است. 

وی ادامه داد: براساس ارزیابی صورت گرفته تعدادی از این افراد تماشاگر هستند و تعداد بسیار کمی هستند که مزدوری می کنند اما رسانه های بیگانه به گونه دیگر جلوه می دهند لکن پلیس انتظامی کشور برای مردم است. 

سردار رضایی تصریح کرد: متاسفانه برخی از کشورها ناآگاهانه یا تحت تاثیر افکار پلید آمریکای جنایتکار یا صهیونیست غاصب قرار می گیرند و می گویند حقوق بشر رعایت نمی شود اما در همین آمریکا چقدر افراد غیرسفید پوست را می کشند حقوق بشر آنجا کجاست؟ ما در این روزها شهید داده ایم اگر می خواستیم نظامی عمل کنیم اینگونه نمی شد. شما برای کشورهای خودتان رفتار پلیس ما را تبیین کنید شبها می بینید نیروهای پلیس در برخی از مناطق حضور دارند تا از حرکات آنها جلوگیری کند و این خواست مردم است. 

جانشین فراجا خاطرنشان کرد: هر کشوری مستقل است و نباید نگاهش به آمریکا باشد در روز رحلت و شهادت نبی اکرم شاهد حضور گسترده مردم در راستای حمایت از نظام بودیم، یکی از شعارهای بارز مردم در آن روز درود بر پلیس بود بیش از ۶۰ درصد شعارهای مردم در حمایت از مردم و محکومیت اغتشاشات بود مردم آنها هستند.

وی با تاکید بر  اینکه کشور ما کشور خشک نظامی نیست اما سلطه استکبار اینگونه جلوه می دهد، گفت: کسانی که واقع بین هستند باید شفاف سازی کنند به ویژه ما نظامی ها سیاسی نیستیم. پلیس جمهوری اسلامی هیچ محدودیتی برای ارتقای تعاملات با سایر کشورها ندارد بجز کشورهای غاصب که باید از روی زمین محو شوند و روزگاری صرفا از آنها در تاریخ نامی خواهد ماند که آن هم باید حذف شود.

سردار رضایی تصریح کرد: ایران اسلامی در همسایگی کشوری به عنوان بزرگترین تولید کنننده مواد مخدر در جهان است. ظرف ۲۰ سال گذشته زمانی که قدم نامشروع و ناپاک آمریکا به افغانستان خورد تولید مواد مخدر به ۵۰ برابر رسید به طوری که تولیدات مواد مخدر از ۲۰۰ تن به ۹ هزار تن رسید. این افزایش تهدیدی برای کل جهان بود اما فرماندهی انتظامی کشور در این رابطه هزینه و دفاع کرد. 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد گفت: مواد افیونی برای همه مضر است و باید با همکاری همه کشورها و سازمان ها به این موضوع فائق آییم.

او تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به دنبال تفرقه است چراکه منفعت خود را در تفرقه بدست می آورد و به دنبال منافع نامشروع خود است و باید هوشیار باشیم و اسیر فتنه های استکباری نشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز