خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

هیچ جنبنده‌‎ای جرأت نفوذ به حریم هوایی کشور را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۵۳

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش به حدی از اقتدار و توان بازدارندگی رسیده که هیچ جنبنده‌‎ای جرأت نفوذ به حریم هوایی کشور را ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی با حضور در ویژه برنامه شبکه سهند استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دفاع گفت: دفاع مقدس یک گنج بزرگ است که بسیاری از ابعاد و زوایای آن ناشناخته مانده و لازم است مسئولان نسبت به صیانت و ترویج آثار و فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با امپراطوری رسانه‌ای خود و با هدف تخریب و تغییر باورها، ارزش‌ها و اعتقادات به دنبال آسیب رساندن به انقلاب و ناامید کردن مردم نسبت به نظام و حاکمیت است، تصریح کرد: فرهنگ مولد و درخشان دفاع مقدس به عنوان بهترین و موثرترین حرکت فرهنگی می‌تواند کشور را در مقابل همه آسیب‌ها بیمه کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ها و صحنه‌های بی‌بدیل و نابی از ایثار و فداکاری مردم ایران را به نمایش گذاشت، تاکید کرد: دفاع مقدس به عنوان یک الگوی «خودباوری» باید برای نسل امروز و آینده تبیین و تشریح شود تا نسل جدید بداند چه جانفشانی‌هایی برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی صورت گرفته است تا امروز جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار به سمت تمدن نوین اسلامی پیش برود.

عظیمی به نقش پدافند هوایی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش به حدی از توانمندی و اقتدار بازدارندگی رسیده که هیچ جنبنده‌‎ای توان نفوذ به حریم هوایی کشور را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز