خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

نیروی انتظامی سه هزار و ۸۸۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۹۰۹

استاندار زنجان بیان داشت: نیروی انتظامی بیش از سه هزار و ۸۸۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است و ماموران نیروی انتظامی پرچمداران جلوگیری از شیوع اعتیاد محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان به همراه سردار علی آزادی،فرمانده انتظامی استان زنجان، فرمانده سپاه استان و رئیس بنیاد شهید استان در دیدار با مادر شهید مبارزه با مواد مخدر محسن جزمزیدی،  عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیش از سه هزار و ۸۸۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است .

 وی افزود: امروز یکی از نگران‌‌های همه مسئولان کشور ، گسترش آسیب‌های اجتماعی به ویژه مصرف مواد مخدر و اعتیاد است

درویش امیری اظهار داشت: جمهوری اسلامی در مسیر ترانزیت و توزیع مواد مخدر قرار دارد و سوداگران مواد مخدر برای کسب درآمد نامشروع بیشتر ، از کشتن جوانان این مرزو بوم هیچ ابایی ندارند.

 استاندار زنجان گفت: ماموران نیروی انتظامی در مقابل این سوداگران و افرادی که در حوزه توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند با جان و دل مبارزه کرده‌اند.

وی یادآور شد: ماموران نیروی انتظامی پرچمداران جلوگیری از شیوع اعتیاد ، سالم سازی کشور و سدی در گسترش آسیب های اجتماعی محسوب می‌شوند.

درویش امیری خاطرنشان کرد: به کمک نیروی انتظامی و برای یاد آوری شهدایی که در مسیر سالم ماندن جامعه و مبارزه با مواد مخدر جان خود را تقدیم کردند باید یادمان شهدای مبارزه با مواد مخدر احداث و راه اندازی شود.

استاندار برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر این استان دستور ساخت یادمان شهدای مبارزه با مواد مخدر در شهر زنجان را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز