خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا:

پلیس برای مردم و در کنار مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۲۳

جانشین فرمانده فراجا گفت: پلیس در جمهوری اسلامی برای مردم و در کنار مردم است و با این قدرت هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد و با بصیرت مردم و آرمان‌های انقلاب، امروز ایران امن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار قاسم رضایی صبح امروز در نشست مشترک وابستگان نظامی و انتظامی کشورهای خارجی مستقر در ایران با فرماندهان ارشد فراجا که در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: نشست امروز در راستای مودت، صلح و دوستی بین نیرو‌های مسلح ایران با سایر کشورها و جلوگیری از هرگونه اختلاف برگزار شده است.

وی افزود: سال گذشته دشمن جنگی ترکیبی در کشور ما به راه انداخت که با رهبری فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و هوشیاری ملت و فداکاری سازمان‌هایی مانند مجموعه انتظامی این فتنه خنثی شد. همچنین در یک سال گذشته، علی‌رغم تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها پیشرفت‌های ارزنده‌ای داشتیم. این پیشرفت‌ها در حوزه نانو، فناورهای، پرتاب ماهواره و ...  بوده است.

رضایی با با تاکید بر این که یکی از دستاورد‌های ما در سال گذشته ارتباط ناگسستنی بین ملت و مردم بود و این بالاترین قدرت جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: سیستم‌های دفاعی قوی در ایران وجود دارد، ولی اعتماد ما ایمان ملت به راه انقلاب و زنده بودن منش انقلابی بالاترین قدرت در جمهوری اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: پلیس در جمهوری اسلامی برای مردم و در کنار مردم است و با این قدرت هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد و با بصیرت مردم و آرمان‌های انقلاب، امروز ایران امن است.

وی همچنین با اشاره به حمله گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروز باید به ملت بزرگ فسلطین تبریک بگوییم که در عملیات اخیر این پیروز‌ی‌ها را به دنیا هدیه کردند.

رضایی در پایان اظهار داشت: علی‌رغم تمامی تحریم‌ها ملت ایران سرافراز است و هر روز در حال پیشرفت است و سرافرازی و مسنجم‌تر و محکم‌تر مسیر انقلاب اسلامی را طی می‌کند.

گفتنی است، نشست مشترک وابستگان نظامی و انتظامی کشورهای خارجی مستقر در ایران با فرماندهان ارشد فراجا به مناسبت «هفته انتظامی» صبح امروز در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (دانشگاه جامع علوم انتظامی امین) با حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل فراجا، سردار مجید قنبری، رئیس پلیس بین‌الملل فراجا، سردار محمد قنبری، رئیس پلیس آگاهی کشور، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور فراجا، سردار پرویز آهی، رئیس دانشگاه علوم انتظامی و جمع دیگری از فرماندهان ارشد پلیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم همچنین نمایندگان دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل و پلیس بین‌الملل (اینترپل) مستقر در ایران و شماری از مسئولان ارشد نظامی و انتظامی کشورهای صربستان، پاکستان، ارمنستان، بلغارستان، کره جنوبی، ژاپن، چین، کره شمالی، روسیه، یونان، هندوستان، اندونزی، عراق، قزاقستان، سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، اسلواکی و جمهوری چک حضور داشتند.

همچنین در پایان این مراسم، سردار رضایی لوح تقدیری را به ژنرال زوزدان ژیواک، وابسته نظامی کشور صربستان و نماینده وابستگان دفاعی کشورهای خارجی مستقر در ایران ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز