خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه تاکید کرد:

ضرورت تسلط مدیر مدرسه‌ به آئین‌نامه اجرایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۹۸

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیر مدرسه رکن اصلی تحول در مدرسه است در نتیجه تسلط به جزئیات آئین نامه اجرایی مدارس برای مدیر ضروری است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه؛ «محمدمهدی کاظمی» معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای فرهنگی، اظهار نمود: تقویت ایمان و امید به آینده در نوجوانان و جوانان وظیفه مهم آموزش و پرورش برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است. 

وی در ادامه گفت: دانش آموزی که مسلط به مهارت است، تصویر روشنی از آینده برای خود دارد و این تحقق خودباوری و امید به آینده را ممکن می‌سازد. 

عضو شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت هماهنگی برای تحقق آموزش با کیفیت، اظهار کرد: هماهنگی درون بخشی و برون بخشی به منظور تحقق آموزش با کیفیت با نگاه ویژه به مدارس عادی دولتی ضروری است. 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، گفت: مدیر مدرسه رکن اصلی تحول در مدرسه است در نتیجه تسلط به جزئیات آئین نامه اجرایی مدارس برای مدیر ضروری است. 

وی اضافه کرد: مدارس عادی دولتی اولویت اجرای فعالیت‌ها در ستاد بازگشایی مدارس (پروژه مهر) است در نتیجه باید به رویکرد تمرکز بر ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس عادی دولتی توجه جدی داشت. 

کاظمی با اشاره به تجهیز مدارس، گفت: توجه به شاداب‌سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر به منظور ایجاد موقعیت‌های یادگیری در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است. 

عضو شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با اشاره به هنرستان‌های جوار کارخانجات، گفت: هنرستان جوار کارخانجات یک گفتمان جدی معاونت آموزش متوسط است و انتظار می‌رود استان‌ها با بررسی و اهتمام کامل نسبت به آن اقدام لازم را انجام دهند. 

وی در ادامه گفت: ظرفیت گروه‌های آموزشی باید در راستای اهداف و ماموریت‌های تعریف شده بهره برداری گردد تا شاهد ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس باشیم. 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان، تصریح کرد: تفاهم نامه با ساتبا به منظور فرهنگ‌سازی صرفه جویی در استفاده از انرژی و ایجاد یک درآمد پایدار برای مدارس انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز