خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه:

مدرسه کانون تحول در نظام تعلیم و تربیت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۳۱

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش مدرسه را کانون تحول در نظام تعلیم و تربیت دانست.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش پرورش؛ «محمدمهدی کاظمی» در آیین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ما در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم و در این مسیر مهم‌ترین عامل، تربیت نیروی انسانی خلاق، با نشاط و پر امید است. 

وی با بیان اینکه برای تربیت نیروی انسانی باید مدرسه توانمند شود، افزود: این هدف به دست شما معلمان و مدیران گرانقدر محقق خواهد شد. 

کاظمی، ادامه داد: مدرسه محل تربیت دانش آموزان پرامید و با ایمان و کانون تحول در نظام تعلیم و تربیت است به همین دلیل دشمنان تمام تمرکز خود را بر مدرسه گذاشته‌اند. 

معاون آموزش متوسطه با اشاره به موضوع مهارت آموزی، گفت: با مهارت آموزی می‌توانیم زمینه تقویت امید و نشاط را در مدرسه فراهم کنیم و دانش آموزان مسیر روشنی برای ادامه زندگی و امید به آینده پیدا کنند. تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در همین راستا، با قوت در آموزش و پرورش در حال انجام است. 

وی در پایان با بیان اینکه تقویت مهارت آموزی در آموزش و پرورش ضروری است، گفت: اقداماتی نظیر جذب نیروی انسانی و طرح رتبه‌بندی معلمان با هدف ارتقای نظام تعلیم و تربیت به برکت استقرار دولت سیزدهم محقق شد و امیدواریم به همت همه معلمان و مدیران گرانقدر بتوانیم گام‌های بلندی در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز