خبرگزاری کار ایران

همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۹۹

مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از برگزاری همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور خبر داد و گفت: این همایش با همکاری دانشگاه الزهرا و در سالن همایش‌های بین المللی این دانشگاه در ۲۹ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، در نشستی که با حضور «محمدهادی زاهدی» مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، زهرا ناظم بکائی رئیس دانشگاه الزهرا (س) در این دانشگاه برگزار شد، محمدرضا عصاری معاون اداری مالی دانشگاه، به عنوان دبیر اجرائی این همایش تعیین شد. 

مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این نشست ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه الزهرا (س) گزارشی از روند برگزاری این همایش ارائه کرد. 

وی به تشریح برنامه‌ها، اولویت‌ها و تکالیف حوزه فناوری اطلاعات و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ستاد وزارتخانه پرداخت و دستگاه‌های اجرایی تابعه را به عنوان مخاطبان اصلی این نشست برشمرد و گفت: این همایش اولین رویداد با محوریت تجربه‌نگاری مدیران و معرفی محصولات حوزه فناوری در آموزش عالی است. 

رئیس دانشگاه الزهرا (س) نیز ضمن استقبال از برگزاری این همایش در دانشگاه الزهرا (س) مواردی را به جهت برگزاری هر چه شایسته‌تر این نشست، بیان و بر تلاش همه جانبه تیم برگزاری همایش تأکید کرد. 

در بخش دیگر این نشست، آزادی مطلق، معاون امنیت و زیرساخت اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم گزارشی از جلساتی که پیش از این، پیرامون برگزاری همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری برگزار شده بود، ارائه کرد. 

همچنین رنجبرفرد، مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا (س) توضیحاتی در خصوص تارنمای این همایش ارائه داد و بر لزوم استفاده کمتر از کاغذ تأکید کرد. 

شایان ذکر است؛ مقرر شد این همایش ملی و سراسری با همکاری ادراه‌کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت عتف و دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا (س) به لحاظ علمی و اجرائی و همکاری روابط عمومی‌های دو حوزه در امر اطلاع‌رسانی سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز