خبرگزاری کار ایران

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اعلام کرد:

افزایش ۱۰ درصدی اعتبارات مصوب دانشگاه‌ها به دستور رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۰۳

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اهتمام دولت سیزدهم ارتقا سطح علمی و رفاهی دانشگاهیان است، گفت: با پیگیری‌های مستمر وزیر علوم، رئیس‌جمهور دستور داد؛ اعتبارات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری به میزان ۱۰ درصد اعتبارات مصوب، افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، علی خطیبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر مشکلاتی در خصوص تخصیص اعتبارات دانشگاه‌ها پیش آمده بود و این موضوع دانشگاه‌ها را برای ازسرگیری آموزش حضوری دچار مشکل می‌کرد، با پیگیری‌های مستمری که وزیر محترم علوم برای تخصیص به‌موقع اعتبارات و همچنین افزایش اعتبارات دانشگاه‌ها داشتند، رئیس‌جمهور محترم دستور تخصیص ۱۱۰ درصدی اعتبارات دانشگاه‌ها را صادر کرد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تصریح کرد: طبق دستور رئیس‌جمهور محترم به وزیر علوم، این افزایش ۱۰ درصدی صرفاً باید برای پرداخت مطالبات معوق‌شده دانشگاهیان (اعضای هیئت علمی و کارکنان (یاوران علمی) شامل حق‌التدریس، حق التحقیق، کمک هزینه تشویقی چاپ مقالات، گرنت پژوهشی و سایر معوقات هزینه شود.

وی در پایان با قدردانی از اقدام ارزشمند رئیس‌جمهور اظهار داشت: اهتمام دولت سیزدهم تکریم جایگاه دانشگاهیان و ارتقا سطح رفاه و معیشت اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز