خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های رئیس پلیس راهور کشور برای سیزده بدر/ روز طبیعت را بدون تصادف سپری کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۰۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا خواستار همدلی و همراهی هموطنان عزیز با خادمین خود در پلیس راهور در روزهای پایانی سفرهای نوروزی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدکمال هادیان‌فر در خصوص توصیه‌های پلیس راهور در روز طبیعت گفت: به همه هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم خاطرات و ایام خوب و خوشی را که در سال‌های گذشته در روز طبیعت سپری نموده‌اند، مرور کرده و تلاش کنند به یمن قرار گرفتن روز طبیعت در ایام ماه مبارک و پر از رحمت رمضان، با شور و شوق و مهربانی و در کمال آرامش و احتیاط در رانندگی، در کنار خانواده و خویشاوندان، یک روز به یادماندنی دیگری را رقم بزنند و خود را برای ازسرگیری فعالیت‌های روزمره در سال جدید آماده کنند.

وی افزود: اگر پلیس و مردم هم‌پیمان شوند، قطعا می‌توانند روز طبیعت را که همزمان با اوج بازگشت هموطنان عزیز به موطن اصلی خود است، به روز بدون تصادف مبدل ساخته و به عنوان یک اقدام فرهنگی نمادین در حوزه فرهنگ ترافیک برای همیشه از خود به جای بگذارند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امسال دوست داریم حوادث سال‌های گذشته در روز طبیعت که منجر به فوت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیز شد را شاهد نباشیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم در روز طبیعت امسال پایبند شعائر دینی و اسلامی بوده و ضمن بهره‌مندی از فیوضات معنوی این ماه عزیز و پر برکت از روز طبیعت بهره‌مند شوند و سعی کنند پس از افطار، روز طبیعت را در بوستان‌های نزدیک محل سکونت خود سپری نمایند.

هادیان‌فر ادامه داد: در این روز حجم بالای سفر و تردد را در شهرها و جاده ها داریم، از این رو از مسافرین عزیز تقاضا داریم همواره در طول سفر صبوری و شکیبایی را حفظ کنند و مدیریت زمان سفر و حرکت به سوی موطن خود را داشته باشند که این امر از حوادث احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

وی از هموطنان درخواست کرد: رانندگان عزیز از توقف‌های سد معبری یا توقف‌های دوبله در ورودی و خروجی بوستان‌ها و یا معابر داخلی بوستانی که باعث ایجاد ترافیک و راهبندان می‌شود، خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در این روز پلیس راهور به جهت پیشگیری از تصادفات ناگوار و حفظ سلامتی هموطنان عزیز با رانندگان عزیزی که اقدام به حمل مسافر در قسمت بار، صندوق وسیله نقلیه و ... می‌کنند، برخورد قانونی انجام خواهد داد.

هادیان‌فر در پایان ضمن تشکر از مردم فهیم ایران به دلیل رعایت بیش از پیش مقررات راهنمایی و رانندگی که تضمین‌کننده اصلی سلامتی و ایمنی در سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۲ بوده است، خاطرنشان کرد: تقاضا دارم همه رانندگان عزیز به توصیه های همکاران بنده در سراسر کشور توجه کنند و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد نظم و انضباط ترافیکی مطلوب همراه با ایمنی و سلامت باشیم و سوانح و تصادفات را در این روز به حداقل ممکن و حتی صفر برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز