خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور فراجا:

۵۰ درصد جا‌ن‌باختگان تصادفات سر صحنه جان خود را از دست می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۴۱

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵۰ درصد از جان‌باختگان تصادفات در دم و سر صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و نیمی دیگر حین انتقال و در روند درمانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ که در دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: سال ۱۴۰۱ را با همه چالش‌هایی که در عرصه ترافیک داشتیم، پشت سر گذاشتیم و با تلاشی که همه دستگاه‌ها انجام دادند یک کارنامه قابل قبول را ارائه دادند.

وی افزود: ما برای نوروز ۱۴۰۲ از سه ماه قبل جلسات مختلفی تشکیل دادیم و از فردا طرح نوروزی مشترک پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس، راهداری و سایر دستگاه‌های امدادی کشور اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند و امسال امیدواریم این آکار را کاهش دهیم. هر چند در ایام نوروز سال گذشته شاهد کاهش ۱۷ درصدی جان‌باختگان تصادفات بودیم، اما ۱۸ هزار نفر هم در تصادفات مجروح شدند.

وی در پایان تصریح کرد: ۵۰ درصد از جان‌باختگان تصادفات در دم و سر صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و نیمی دیگر حین انتقال و در روند درمانی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز