خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان جهانی اینترپل به فرمانده فراجا به مناسبت «روز جمهوری اسلامی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۰۴

رئیس سازمان جهانی اینترپل طی پیامی چهل و چهارمین سالگرد «روز جمهوری اسلامی ایران» را به دولت، فراجا و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، «ژنرال احمد ناصر الرئیسی» رئیس سازمان جهانی اینترپل (پلیس جنایی بین‌المللی)، طی پیامی چهل و چهارمین سالگرد «روز جمهوری اسلامی ایران» را به دولت، فراجا و ملت ایران تبریک گفت و آمادگی خود را برای توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های پلیسی، اعلام کرد.

 متن پیام رئیس سازمان جهانی اینترپل به این شرح است:

«سردار احمدرضا رادان، فرمانده محترم کل انتظامی ج.ا. ایران

با کمال احترام، چهل و چهارمین سالگرد روز جمهوری اسلامی ایران را به جناب عالی، دولت و ملت ایران و نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اینجانب از تعهد بالای شما در همکاری با اینترپل به عنوان یکی از اعضای ارزشمند سازمان از سال ۱۹۵۶، با ایفای نقش فعال در عملیات‌ها، شرکت در دوره‌های آموزشی اینترپل و همکاری از طریق بهره‌برداری از سامانه و بانک‌های اطلاعاتی اینترپل تشکر می‌کنم.

مردم ایران و تعهد تزلزل‌ناپذیر جناب عالی به ارزش‌ها و اهداف اینترپل، دارایی ارزشمندی برای سازمان اینترپل بوده و مطمئنا شاهد توسعه همکاری‌های دوجانبه خواهیم بود.

فرصت را مغتنم شمرده، سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون جناب عالی را آرزومندم.

با احترامات فائقه

ژنرال دکتر احمد ناصر الرئیسی

رئیس سازمان پلیس جنایی بین المللی (اینترپل)» 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز