خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا اعلام کرد:

ثبت بالغ بر 369 میلیون تردد در ایام نوروز در سطح کشور/ آمار جان‌باختگان تصادفات به 600 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۹۱

فرمانده کل فراجا با بیان این که تا روزگذشته بالغ بر 369 میلیون تردد در سطح کشور در ایام نوروز ثبت شده است، گفت: آمار جان‌باختگان ناشی از تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، اما متاسفانه با آمار 600 نفری جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای روبه‌رو بوده‌ایم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان پس از شرکت در جمع فرماندهان، معاونین و روسای فرماندهی انتظامی استان گیلان با حضور در جمع خبرنگاران در شهرستان رشت ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، هدف خود از سفر به استان گیلان را ارزیابی اقدامات یک ساله گذشته فرماندهی انتظامی گیلان و همچنین بررسی اجرای طرح نوروزی استان در زمینه‌های مختلف بخصوص در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و کنترل جاده‌ها و ناوگان مسافربری عمومی اعلام کرد.

وی با اشاره به مسافرپذیری استان گیلان در طول سال به‌ویژه در ایام تعطیلات و عید نوروز افزود: گیلان در میان سایر استان‌ها جایگاه ویژه‌ای از نظر حجم تردد و حضور مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اقدامات فرماندهی انتظامی گیلان در بحث انتظامی و ترافیکی را بسیار خوب، قابل قبول و مدیریت‌شده دانست و با بیان این که جاده‌های گیلان نسبت به جاده‌های کل کشور سهم بیشتری از لحاظ تردد خودرو را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: تا روزگذشته بالغ بر 369 میلیون تردد در سطح کشور ثبت شده که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. 

فرمانده فراجا با بیان این که آمار جان‌باختگان ناشی از تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، عنوان کرد: متاسفانه با آمار 600 نفری جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای روبه‌رو بوده‌ایم که این حجم از تلفات حوادث ترافیکی نگران‌کننده است و زیبنده فرهنگ مردم ایران نیست و می‌تواند با رعایت هرچه بهتر قوانین، سیر کاهشی خود را حفظ کند.

رادان با اشاره به بسیج تمامی امکانات و نیروهای پلیس برای مدیریت ترافیک محورهای مواصلاتی در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی از مردم بخصوص مسافران خواست با رعایت قوانین و مقررات با صبر، حوصله و استراحت لازم رانندگی کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان به رضایت مردم از مجموعه انتظامی کشور اشاره کرد و بیان داشت: رضایتمندی مردم موجب خشنودی کارکنان انتظامی و ارائه خدمات ارزشمند به شهروندان و رسیدگی مضاعف به وظایف محوله است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز