خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

خدمت به خانواده شهدا، موجب کسب فیض و سربلندی در قیامت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۶۶

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمت به خانواده شهدا بخصوص خدمت به مادر شهید، موجب کسب فیض و سربلندی در قیامت خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در دیدار با خانواده شهید والامقام فراجا جاویدالاثر «فرامرز نیک‌خواه» در شهرستان رشت گفت: شهادت و برگزیده شدن شهید و خانواده شهدا توسط خداوند جزو اسراری است که هنوز تمامی زوایای آن مشخص نشده است.

وی با بیان این که شهیدان زیادی داشتیم که مسیر آنها با مسیر خانواده‌هایشان متفاوت بود و پس از شهادت، مسیر خانواده آنها نیز تغییر پیدا کرد، افزود: شهید علاوه بر کسب افتخار در دنیا و آخرت، یک نسل را هم نجات می‌دهد و این اثر وجودی شهید است که در دل تک‌تک دوستان، خانواده و همسایگان شان تاثیر دارد.

فرمانده کل فراجا ادامه داد: مفقودالاثر شدن دارای اجر بالاتری در بهشت نسبت به شهادت است، زیرا برای شهید سنگ و مزاری است تا خانواده دلشان را آرام کنند، اما خانواده فرد مفقود از این ارتباط معنوی مستثنی هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: شهید علاوه بر کسب فیض برای خود تا قیام قیامت برای خانواده خود نیز کسب فیض و ثواب می‌کند.

رادان در پایان با بیان این که اثر وجودی شهدا ممکن است برای سایرین قابل رویت نباشد و در وجود باطنی شهید پنهان است، خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده شهدا بخصوص خدمت به مادر شهید، موجب کسب فیض و سربلندی در قیامت خواهد شد.

گفتنی است، شهید «فرامرز نیک‌خواه» در 21 تیرماه 1367 در منطقه عملیاتی زبیدات بر اثر درگیری با دشمن بعثی عراق مفقودالاثر شد و پیکر این شهید والامقام تاکنون شناسایی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز