خبرگزاری کار ایران

به‌ همت کانون پرورش فکری کودکان استان؛

ارسال محموله تجهیزات فرهنگی به شمال و جنوب آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۲۴۹

به‌ همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، محموله تجهیزات فرهنگی به شمال و جنوب آذربایجان غربی ارسال شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، در مراسم  ارسال تجهیزات فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۹۶ در حوزه آسیب‌های اجتماعی وروده کرده و این اقدام قبل از اینکه اعتبارات وزارت کشور به کانون تعلق گیرد، بوده است.

وی ادامه داد: خدمات سیار کانون در مناطق کم‌برخوردار استان حضور می‌یابند تا کودکان و نوجوانان مناطق محروم نیز به‌نحو مطلوب از خدمات فرهنگی کانون بهره‌مند شوند.

زاهدی با اشاره به اینکه در همین راستا با ۳ دفتر تسهیل‌گری مناطق کم‌برخوردار در ارومیه ارتباط داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: با برقراری این ارتباط کودکان آن مناطق کم‌برخوردار و محروم را نیز تحت‌ پوشش قرار داده و از خدمات کانون بهره‌مند ساخته‌ایم.

وی با بیان اینکه کانون در مناطق آسیب خارج از ارومیه نیز ورود کرده است، تصریح کرد: در بوکان، مهاباد و پیرانشهر نیز مناطق کم‌برخوردار را تحت پوشش قرار داده‌ایم و در کنار آن امسال با اختصاص اعتبارات خوی و میاندوآب نیز افزوده شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی یادآور شد: ۱۴۳ میلیون تومان اعتبار از محل کاهش آسیب‌های اجتماعی و وزارت کشور برای تهیه کتاب، قفسه کتاب، تلسکوپ، میز و صندلی تخصیص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز