خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۱۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی،از آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه خبر داد.

محمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۲ آغاز شده است.

وی افزود: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان است.

دهقان ادامه داد: گروه های کار و واحدهای اقتصادی استان می توانند از تاریخ یکم مهر ماه تا یکم آبانماه سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانیhttp://emtenan.mcls.gov.ir ضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری مدارک و مستندات لازم درفرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه ‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می گیرد.

ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱ آغاز و تا ۱۴۰۲/۸/۱ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز