خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار اصفهان خبر داد؛

اول آبان پایان مهلت ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۸۰۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی نمونه خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، میثم مداحی اظهار داشت: در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی نمونه، سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

وی بیان کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیاز‌ها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان افزود: گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی استان اصفهان می‌توانند از یک مهرماه تا یک آبان ماه سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir ضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری مدارک و مستندات لازم در فرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

مداحی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه است که در جشنواره مدنظر قرار می‌گیرد.

گفتنی است ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های اقتصادی نمونه که از یکم مهرماه آغاز شده تا 08/01/ 1402 ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز