خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

توزیع روزانه ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در بین زلزله زدگان شهر فیرورق خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۳۸

مسئول گروه جهادی یاوران ولایت ارومیه از توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذا در بین زلزله زدگان منطقه فیرورق خوی خبر داد.

سید اسدالله موسوی در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه گروه جهادی یاوران ولایت از روز چهارم زلزله در منطقه زلزله زده فیرورق خوی که کانون اصلی زلزله است مستقر شده گفت: این گروه اقدام به پخت و توزیع  روزانه ۲ هزار پرس غذا دربین زلزله زدگان می‌کند.

موسوی افزود: تعداد ۸ نفر از جهادگران در این اقدام خدا پسندانه شرکت دارند و با کمک خیرین اقدام به خدمت رسانی در این منطقه می کنند .

وی همچنین به خسارات وارد شده به منازل مسکونی این بخش از شهرستان خوی اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم بالای خسارت وارد آمده به منازل مسکونی زلزله زدگان در بخش «پره» شهر فیرورق گروه جهادی یاوران ولایت  ارومیه با همکاری خیرین اقدام به دپوی برخی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از قبیل نان،لوازم بهداشتی،برنح،روغن و پیاز و سیب زمینی در مسجد امیر المومنین این شهر کرده است.

موسوی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر تمامی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان این منطقه به صورت کامل فراهم و‌توزیع شده است گفت: اقلام جمع آورری شده در مساجد ارومیه نیز با نظارت این گروه جهادی در بین زلزله زدگان  منطقه توزیع می شود.

مسئول گروه جهادی یاوران ولایت ارومیه تصریح کرد: اقلام دپو شده زیر نظر هیات امنای مسجد و به مرور زمان در بین زلزله زدگان توزیع خواهد شد تا زلزله زدگان از بابت تامین معیشت خود نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز