خبرگزاری کار ایران

مخبر در گفت و گو با ایلنا؛

مردم زلزله زده حق دارند گلایه کنند/ امکانات در بخشی از شهر به درستی تقسیم نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۹۷۸

معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم زلزله زده خوی حق دارند گلایه کنند. بخشی از انتقادات مردم نسبت به روند امداد رسانی کاملا بجا بوده و طی روزهای آینده این کمبودها و کاستی ها را جبران خواهیم کرد.

محمد مخبر در حاشیه بازدید از کمپ اسکان موقت زلزله زدگان شهر فیرورق در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: امروز برای بازدید و ارزیابی میزان خسارت زلزله به شهرستان خوی سفر کردیم.

مخبر با بیان اینکه، امکانات و اقلام مورد نیاز برای بخشی از مردم در قسمتی از شهر یکسان توزیع نشده است گفت: دستور داده شد مشکلات منطقه در شهر نیاز سنجی شود و اقلام مورد نیاز بین آنها تقسیم شود.

وی ادامه داد: مردم زلزله زده خوی حق دارند گلایه کنند. بخشی از انتقادات مردم نسبت به روند امداد رسانی کاملا بجا بوده و طی روزهای آینده این کمبودها و کاستی ها را جبران خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور در مورد اعطای تسهیلات بلاعوض برای زلزله زدگان نیز گفت: امروز ما اینجا هستیم تا نیازمندی‌های مردم را به درستی بررسی کرده و در جلسه هیات دولت به سمع و نظر رئیس جمهور برسانیم.

وی ادامه داد: با جمع بندی مناسب مشکلات حتما در روزهای آینده کمبودها و نیازهای مردم برطرف خواهد شد.

شنبه ۸ بهمن زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتری در ساعت ۲۱:۴۴ ، شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند. این زمین لرزه سبب آسیب رسیدن ۲۰ تا ۸۰ درصدی به واحدهای مسکونی در ۷۰ روستا شهرستان خوی شد و تاکنون یک هزار و ۱۶۷ مصدوم و ۳ فوتی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز