خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پرداخت تسهیلات ۲۰۰ و ۲۵۰ میلیون تومانی به زلزله زدگان خوی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۲۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از پرداخت تسهیلات ۲۰۰ و ۲۵۰ میلیون تومانی به واحد های آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد.

یاسر رهبردین، در گفت و گو با ایلنا،با بیان اینکه در زلزله ۱۳ مهر شهرستان خوی ۶۰۰ واحد روستایی و ۵۰۰ واحد شهری مجموعا ۱۱۰۰ واحد ۸۰ درصد تخریب شده بود گفت: عملیات بازسازی مناطق زلزله زده خوی در حال انجام است.

وی افزود: از این تعداد،مراحل پی کنی  ۴۳۵واحد،بتن ریزی  ۴۳۰واحد و اسکلت بندی  ۳۲۶ واحد در این منطقه به اتمام رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود:  آواربرداری منازل و اماکن تخریب شده  بصورت کامل انجام شده است و کار دیوار چینی ۲۰۹واحد، پوشش سقف ۱۰۰واحد، گچ کاری ۸واحد نیز به اتمام رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از اختصاص رایگان آرماتور و سیمان به واحد های تخریب شده در زلزله خوی خبر داد و گفت: برای هر واحد یک هزار و ۲۵۰ تن آرماتور و ۱۵۰کیسه سیمان رایگان تخصیص داده شد.

رهبردین افزود: همچنین دولت برای هر خانوار زلزله زده در خوی ۵۰میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت کرده است که تمامی خانوارهای آسیب دیده این وام را دریافت کرده اند.

رهبردین همچنین از پرداخت تسهیلات ۲۰۰ و ۲۵۰ میلیون تومانی به زلزله زدگان خبر داد. و گفت: هر واحد  روستایی می تواند وام  ۲۰۰میلیون تومان باسود ۴درصد و برای هر واحد شهری ۲۵۰میلیون تومان با سود ۵درصد دریافت کند.

رهبردین از رایزنی با بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان نیز خبر داد و گفت افزود:  تاکنون ۷۰مورد پرداختی صورت گرفته که با رایزنی های انجام شده پرداخت تسهیلات در روزهای آینده سرعت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز