خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه :

"سورن پلاس "جایگزین تاکسی های فرسوده ارومیه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۴۸۳

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از آغاز طرح نـوسازی تـاکسی‌های فـرسـوده با امکان ثبـت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یـورو پنج خبـر داد.

به گزارش ایلنا،ناصر سعید آبادی در گفت و گو با خبرنگاران، از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر ارومیه به صورت نقدی خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر ارومیه افزود: از اهم اهداف نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر ارومیه در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، می‌توان به بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سفر و زیبایی بصری شهر اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد: وقفه  ایجاد شده در فرایند نوسازی ناوگان به واسطه حذف خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از سبد تولیدی شرکت ایران خودرو و عدم تایید خودروی سورن توسط سازمان ملی استاندارد به دلیل برخی از نواقص بوده است.

وی در ادامه با اشاره به رفع مشکلات فوق و صدور تائیدیه‌های لازم برای شماره گذاری خودروی سورن با کاربری تاکسی گفت: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو 5 با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است.

سعید آبادی در پایان افزود: مدت زمان تحویل خودروها پس از تکمیل وجه، حداکثر سه ماه بوده و متقاضیان نوسازی خودروی فرسوده تاکسی می‌بایست ضمن دارا بودن پروانه معتبر تاکسیرانی، با مراجعه به اداره تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  ثبت نام کرده و طی مراحل بعدی در سامانه فروش اقدام و خودروی جدید خود را تحویل بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز