خبرگزاری کار ایران

ثبت نام بیش از ۲۰۰۰ درخواست بیمه بیکاری در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۷۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در استان برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا، علی دهقانی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه درخواست دریافت مقرری بیمه بیکاری برای کارگرانی که از کار بیکار شدند، به صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ هزار ۱۰۰ نفر در استان در این سامانه ثبت نام کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  آذربایجان غربی با اشاره به اینکه افراد مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که به صورت غیرارادی بیکار شده اند، ‌می‌توانند برای دریافت مقرری بیمه بیکاری درخواست دهند، گفت: افراد متقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری می توانند با مراجعه به سامانه‌ bimebikari.mcls.gov.ir   درخواست خود را ثبت کنند.

وی اضافه کرد: افرادی مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می‌شوند که کارفرمایان آنها پیش از این سه درصد حق بیمه بیکاری را پرداخت کرده باشند، لذا مقرری بیمه بیکاری مشمول بیمه‌های خاص، مشاغل آزاد، خویش فرمایی، کارگران ساختمانی، قالیبافان و رانندگان حمل و نقل شهری نمی‌شود.

علی دهقانی تاکید کرد: یکی دیگر از شرایط دریافت مقرری بیمه بیکاری این است که افراد ۳۰ روز پس از بیکارشدن، درخواست خود را در سامانه به صورت غیرحضوری ثبت کنند

 وی ادامه داد: در سال جاری تا کنون از کل درخواست ها تعداد یک هزار و ۲۰۰  درخواست تایید و مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری در استان  شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز