خبرگزاری کار ایران

رییس هیات والیبال آذربایجان‌شرقی خبر داد:

شرکت بیش از یک هزار و ۲۰۰ نوجوان در کلاس‌های طرح تابستانی والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۳

۷ پایگاه برای پسران و ۵ پایگاه برای دختران در تابستان ۹۲ در سطح شهر تبریز فعالیت کردند. / تیم والیبال شهرداری تبریز برای حضور در رقابت‌های لیگ بر‌تر والیبال از بازیکنان جوان استان نیز استفاده خواهد کرد.

ایلنا: رییس هیات والیبال آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از ۱۲۰۰ نوجوان در کلاس‌های طرح تابستانی و استعدادیابی والیبال استان شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرج الله فرج الهی در آیین اختتامیه کلاس‌های طرح تابستانی والیبال تبریز افزود: از نیمه دوم خرداد ماه بیش از ۷۰ پایگاه طرح‌های تابستانی و استعدادیابی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دو بخش دختران و پسران در استان فعالیت کرده است.
وی تصریح کرد: ۷ پایگاه برای پسران و ۵ پایگاه برای دختران در تابستان ۹۲ در سطح شهر تبریز فعالیت کردند که امروز در آیین اختتامیه کلاسهای طرح تابستانی والیبال تبریز شرکت کرده‌اند.
رییس هیات والیبال آذربایجان شرقی ادامه داد: از بین این شرکت کنندگان بیش از ۱۰۰ بازیکن به مرحله دوم استعدادیابی و کلاسهای تکمیلی والیبال که ۷ مهر ماه در تبریز آغاز می‌شود، انتخاب شده‌اند و این نوجوانان می‌توانند در طول کلاس‌ها رایگان حضور یابند.
فرج اله فرج الهی تصریح کرد: استعدادهای خوبی در بین این نوجوانان در تبریز و استان حضور دارد و این بازیکنان با سرمایه‌گذاری هیات می‌توانند در آینده برای اعتلای نام والیبال استان موثر باشند.
وی تصریح کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز برای حضور در رقابت‌های لیگ بر‌تر والیبال از بازیکنان جوان استان نیز استفاده خواهد کرد و این بازیکنان حاصل همین کلاسهای استعدادیابی هستند و در سال‌های آتی همین نوجوانان شرکت کننده در کلاس‌های استعدادیابی بدنه تیم‌های استان و ملی را تشکیل خواهند داد.
همچنین در این آیین از مربیان کلاس‌های استعدادیابی و پایگاه طرح تابستانی والیبال تبریز تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز