خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:

ساماندهی محوطه تصفیه خانه فاضلاب شهرک امام(ره) تبریز باید انجام شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۵۳

متاسفانه محل تصفیه خانه قدیمی فاضلاب تبریز در حال حاضر به زمینی متروکه و محل انباشت زباله و تجمع معتادان تبدیل شده است.

معاون فنی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات بهداشتی و معضلات و آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی اراضی تصفیه خانه قدیمی شهرک امام(ره) ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق پورمهدی که امروز به همراه صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، از محل تصفیه خانه قدیمی شهرک امام(ره) بازدید می کرد، اظهار داشت: به منظور رفاه حال اهالی و ساکنان محترم شهرک امام(ره) تعیین تکلیف این محدوده و ساماندهی آن در اسرع وقت ضروری است.

وی تاکید کرد: لازم است برای انتخاب بهترین طرح برای ساماندهی اراضی بلااستفاده این مجموعه جلسه ای با حضور نمایندگان شهرداری و شرکت آب و فاضلاب تشکیل شده و توافق نهایی برای خارج شدن این مجموعه از وضعیت فعلی حاصل شود.

صادق نجفی، شهردار کلانشهر تبریز در این بازدید با بیان اینکه محوطه مذکور بلااستفاده رها شده و مشکلاتی برای منطقه به وجود آورده است، خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی محل مورد نظر شد.

فرهاد روشنی، شهردار منطقه ۶ نیز در این بازدید گفت: متاسفانه محل تصفیه خانه قدیمی فاضلاب تبریز در حال حاضر به زمینی متروکه و محل انباشت زباله و تجمع معتادان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه برای این محوطه طرح مشارکتی سرمایه گذاری آماده شده است، افزود: با این تغییر کاربری ضمن اینکه این محوطه به مجموعه ای زیبا و مدرن در تبریز بدل می شود، مشکلات جاری نیز رفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز