خبرگزاری کار ایران

والیبال شهرداری تبریز درهفته دوم لیگ میزبان همنام زاهدانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۰

دیدار دو تیم شهرداری تبریز و زاهدان ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه و در سالن شهید اقدمی تبریز انجام می‌شود و اصغر کاظمی داور اول و علیرضا قریب داور دوم این دیدار هستند.

ایلنا: تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته دوم از رقابت‌های لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران از همنام زاهدانی خود پذیرایی می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا شاگردان حسین معدنی که درهفته اول و با اقتدار کامل آلومینیوم المهدی بندرعباس را مغلوب و با سه امتیاز این بازی در رده دوم جدول رده بندی جای گرفتند، در این هفته از تیمی پذیرایی می‌کنند که در هفته اول مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر مغلوب شده است.
البته این تیم زاهدانی در این دیدار به سختی به حریف میزبان خود امتیاز داد و به نظر می‌رسد شهرداری تبریز در مصاف با این تیم کار دشواری داشته باشد.
دیدار دو تیم شهرداری تبریز و زاهدان ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه و در سالن شهید اقدمی تبریز انجام می‌شود و اصغر کاظمی داور اول و علیرضا قریب داور دوم این دیدار هستند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در خصوص بازی با شهرداری زاهدان گفت: تیم برای رویارویی با شهرداری زاهدان در هفته دوم آماده است و امیدوارم با برتری در این دیدار نیز، تیم از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار گیرد.
معدنی با اشاره به برد سه بر صفر هفته اول تیمش مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس، گفت: تیم نباید با این برد، دچار غرور شود چرا که زمان زیادی لازم است تا تیم به مرز آمادگی و هماهنگی برسد.
حسین معدنی اظهار داشت: کمیته انضباطی رای خود را در خصوص این بازیکن اعلام و وی باید به تیم قبلی خود کاله آمل برگردد، از این رو به فکر جایگزینی به جای این بازیکن هستیم.
وی اضافه کرد: روی دریافت‌های این بازیکن در این فصل حساب کرده بودیم و با جدایی وی از تیم، با مدیران شهرداری برای به خدمت گرفتن یک بازیکن داخلی خوب یا یک دریافت کننده خارجی مشورت خواهیم کرد.
مربی تیم شهرداری تبریز نیز گفت: با اطمینان می‌گویم بهتر از سال‌های قبل نتیجه خواهیم گرفت.
بهرام باقرزاده از آمادگی کامل این تیم برای بازی مقابل تیم شهرداری زاهدان خبر داد و گفت شرایط تیم برای بازی فردا ایده ال است و بدون مصدوم و با تمام قوا به مصاف حریف خواهیم رفت.
وی تصریح کرد: در بازی مقابل آلومینیوم بازی خوبی انجام دادیم ولی باید در مقابل تیم زاهدان بهتر از این بازی عملکرد داشته باشیم. در بازی قبل سرویس‌های خوبی نزدیم و باید در این دیدار این نقطه ضعف را بر طرف کنیم.
باقرزاده تیم زاهدان را با توجه به نفرات جذب شده تیم خوبی دانست و گفت: زاهدان با اینکه بازی نخست را واگذار کرده است ولی تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند برایمان درد سر ساز شود. البته با برنامه خاصی که برای بازی فردا داریم سعی می‌کنیم این تیم را غافلگیر نماییم.
وی افزود: امسال تیم خوبی را جمع کرده‌ایم و با اطمینان می‌گویم نسبت به سال‌های گذشته عملکرد بهتری خواهیم داشت و جایگاه خوبی را در جدول کسب خواهیم نمود.
باقرزاده در ادامه اظهار داشت: نبود سجادی شاید کمی کار ما را در لیگ سخت کند اما بازیکنان جوان و خوبی داریم که اگر به خود باوری برسند می‌توانند بهتر از سجادی برای تیم ما کار کنند.
وی در خاتمه از هواداران با فرهنگ تبریزی خواست تا این تیم را در خانه تنها نگذارند و حامی تیم باشند تا امسال تیم شهرداری تبریز بتواند ناکامی‌های گذشته را فراموش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز