خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد جشنواره مسابقات فرهنگی - ورزشی مولای عرشیان:

جشنواره مولای عرشیان همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد

کد خبر : ۱۸۱۲۷۱

جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان در رشته های فوتسال، ‌ والیبال، هندبال وزنه برداری، هنرهای فردی و ورزش زورخانه ای همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد

رییس ستاد جشنواره مسابقات فرهنگی - ورزشی مولای عرشیان گفت: این رقابت ها در سال جاری در پنج رشته فوتسال، ‌ والیبال، وزنه برداری و هنرهای فردی و زورخانه ای در بخش آقایان و رشته هندبال در دو بخش بانوان و آقایان در ۱۴ مرکز در شهر اصفهان برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ " حمید محمدی " با بیان اینکه این رقابت ها با رشته فوتسال آغاز می شود افزود: تاکنون استقبال خوبی از سوی تیم ها صورت گرفته و ثبت نام در مراکز همچنان ادامه دارد.


وی با بیان اینکه این رقابت ها از ۱۴ سال قبل آغاز شده و طی هشت سال گذشته با همین نام مولای عرشیان برگزار می شده است تصریح کرد: رقابت های هندبال آقایان در رده های جوانان و نونهالان و در بخش بانوان در رده سنی نونهالان در سالن شهید سجادی و مجموعه روباز مشتاق برگزار می شود.


مدیر ورزش سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: مسابقات والیبال آقایان در رده نوجوانان در سالن ابرار اصفهان، رقابت های وزنه برداری و آمادگی جسمانی نونهالان پسر و ورزش های زورخانه ای در رده نونهالان، جوانان و بزرگسالان نیز به ترتیب در مجموعه روباز آبشار و زورخانه علی قلی آقا برگزار می شود.


وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، مباحثفرهنگی و اجتماعی نیز به منظور غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و جوانان مورد توجه قرار گرفته است.


وی با اشاره به اینکه هیاتهای ورزشی هندبال، والیبال، وزنه برداری، فوتبال و ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای در برگزاری این رقابت ها با سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان همکاری دارند اضافه کرد: مسابقات مولای عرشیان در ۱۱ سالن اختصاصی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری و سه سالن مشارکتی از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در طول ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود.


محمدی همچنین از اجرای طرح آموزش شنای مولای عرشیان ویژه سنین ۷ تا ۱۲ سال به صورت نیم بها در اصفهان خبر داد و افزود: این طرح ماه مبارک رمضان در استخرهای سرتابه و سلمان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.


وی درباره تعداد کم رشته های ورزشی بانوان در جشنواره مولای عرشیان تاکید کرد: به دلیل برگزاری رقابت های مولای عرشیان پس از افطار و برخورد آن با تاریکی شب به منظور حفظ مسائل امنیتی و شانیت بانوان، تنها در یک رشته این رقابت ها برگزار خواهد شد.


رییس ستاد جشنواره فرهنگی - ورزشی مولای عرشیان در این باره گفت: برگزاری رقابت های ویژه بانوان را به طرحی با نام " بانوی قدسیان " موکول کرده ایم تا در زمانی غیر از ماه مبارک رمضان و در ساعات روز، به رقابت بپردازند.


وی همچنین عنوان کرد: برخی مسابقات رشته های ورزش همگانی در دهه ولایت از ۱۳ تا ۲۱ مهر سال جاری در قالب جشنواره ای دیگر در اصفهان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز