خبرگزاری کار ایران

در ارتفاعات روستای کلاه دراز سفلی رخ داد؛

جزئیات مرگ همزمان 4 جوینده گنج در کرمانشاه/ ورود به غاری که بازگشتی نداشت

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۰۵۳

تیمی 4 نفره که با حفر گودالی 15 متری در غار روستایی در گیلانغرب در جست‌وجوی گنج بودند، دچار گازگرفتگی شده و فوت کردند.

به گزارش ایلنا، 4 مرد مدتی بود که در سودای یافتن گنج به غاری در شهرستان گیلانغرب رفته و وسایل حفاری غیرمجاز برای یافتن گنج را به دامنه ارتفاعات غار مشرف به روستای کلاه‌ دراز سفلی دهستان چله‌بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب رسانده بودند. آنها در این مدت در دهانه غاری که در ارتفاعات بود، گودالی 15 متری حفر کرده بودند تا بتواند راهی برای ورود به غار پیدا کنند.

فکر و ذهن آنها شده بود یافتن گنج و چهارشنبه، بیست‌ودوم مرداد امسال تصمیم گرفتند وارد گودال شوند، اما دهانه گودال منتهی به غار کمی تنگ بود و نمی‌شد هر چهار نفر وارد غار شوند؛ بنابراین یکی‌ یکی وارد غار شدند و دیگر بازنگشتند.

اهالی که به غیبت آنها مشکوک شده بودند با نیروهای امدادی تماس گرفته و درخواست کمک کردند. وقتی امدادگران به محل رسیدند، دهانه کوچک ورودی غار، عملیات را با مشکل رو‌به‌رو کرد. بعد از ساعت‌ها تلاش صبح روز پنجشنبه آتش‌نشانان به‌سختی وارد دهانه تنگ غار شده و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. چهار مرد به فاصله نزدیک به یکدیگر افتاده بودند. اجساد آنها را ظهر پنجشنبه به‌سختی از داخل غار خارج کردند که معلوم شد جویندگان گنج بر اثر گازگرفتگی فوت شده‌‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز