خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش خدمات غیرحضوری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۹۶۴

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: کارگزاران را موظف کردیم حتی در ساعات غیر اداری پاسخگوی ارباب رجوع باشند تا در ایام کرونا کشاورزان، روستاییان و عشایر مشکلی برای دریافت خدمات بیمه‌ای نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر شاه بندری قوچانی با اشاره به تاثیر شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده در این زمینه، گفت: ما در چهار محال و بختیاری و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دفاتر صندوق و کارگزاری‌ها را ملزم به انجام پروتکل‌های بهداشتی کردیم. علاوه بر اینکه دفاتر مدام ضد عفونی شده و کارکنان از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند، تلاش کردیم خدمات غیر حضوری را افزایش دهیم.

او ادامه داد: افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در چهار محال و بختیاری و کسانی که قصد ثبت‌نام جدید را دارند می‌توانند به صورت غیر حضوری پرداخت‌های خود را انجام دهند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: این نگرانی وجود داشت که افرادی از میان جمعیت تحت پوشش نتوانند خدمات را به صورت غیر حضوری دریافت کنند. بر این اساس کارگزاران را ملزم کردیم تا شماره تلفن همراه خود را در اختیار شهروندان قرار دهند و به آنها یادآور شدیم که شرایط، شرایط ویژه‌ای است و آنها حتی در ساعات غیر اداری باید پاسخگو باشند و مشکلات احتمالی ارباب رجوع را با راهنمایی‌های تلفنی و در صورت لزوم به صورت حضوری رفع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز