خبرگزاری کار ایران

استکی مطرح کرد:

امکان ثبت نام از طریق پیامک جهت دریافت وام دولت/ کمک به اعضا صندوق بیمه اجتماعی جهت دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۴۰

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: اعضای صندوق بیمه اجتماعی تا سی و یکم فروردین می توانند از طریق ارسال پیامک به 6369 برای دریافت وام یک میلیون تومانی اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عماد استکی با اشاره به وام یک میلیون تومانی دولت به مشمولان یارانه اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تسهیل روند دریافت وام برای اعضای صندوق بیمه کشاورزان،  روستاییان و عشایر تمهیداتی اندیشیده است.

وی ادامه داد: اعضای بیمه اجتماعی که شامل کشاورزان ، ستاییان و عشایر و ساکنین شهر زیر ۲۰ هزار نفر و غیره هستند و یارانه به آن ها تعلق می گیرد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.برای این کار کافی است  درخواست خودشان را با شماره همراه سرپرست خانواده در سامانهثبت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: خانواده هایی که ماهانه یارانه نقدی دریافت می کنند، باید کد ملی سرپرست خانواده شان را حداکثر تا تاریخ یکشنبه ۳۱ فروردین ماه از طریق تلفن همراه که به نام سرپرست خانواده است به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

وی اضافه کرد: اعضای صندوق  بیمه اجتماعی لازم است برای استفاده از این تسهیلات بانکی تقاضای خود را صرفاً با پاسخ  پیامکهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با سرشماره v.refah ثبت کنند.

استکی با شاره به اینکه لازم به مراجعه به بانک نیست ادامه داد: ثبت نام از ساعت 22 چهارشنبه ۲۷ فروردین آغاز شده است و پیامکی از طرف خود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای همه یارانه بگیران ارسال می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی استان اصفهان گفت: اگر کد ملی سرپرست خانواده  را در جواب پیامک ارسالی در سامانه ثبت نماید به منزله آن است که این تعهد از سوی این اطلاعیه از طرف وزارتخانه در نظر گرفته شده را قبول کرده است. 

وی بابیان اینکه چهار تعهد برای پرداخت وام یک میلیون تومانی دولت در نظر گرفته شده است افزود: این فرآیند به این صورت است که مبلغ تسهیلات برای هر خانوار یک میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه با اقساط ۳۰ ماهه برای هر خانواده به مبلغ ۳۵ هزار تومان به آنها پرداخت و اقساط فوق از تیر ماه به بعد از مبلغ یارانه کسر می شود.

استکی خاطر نشان کرد: گیرندگان تسهیلات نباید حساب بانکی یارانه خود را تا انتهای بازپرداخت نهایی در سیستم بانکی تغییر دهند. بازپرداخت تسهیلات فوق از طریق حساب یارانه ای به سیستم بانکی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز