خبرگزاری کار ایران

تغییر قطر و تعویض 318 فقره انشعاب در آبفای فومن

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۱۱۹

مدیر آبفای فومن از 318 فقره تغییر قطر انشعاب و تعویض کنتورهای معیوب مشترکان در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، وحید مهجور مدیر آبفای فومن با اعلام این خبر گفت: در راستای شفاف سازی و واقعی شدن ارقام مصرف مشترکین و با عنایت به تاکیدات مدیر عامل شرکت مبنی بر تعویض کنتورهای معیوب تجاری و کم کارکرد ، امور آبفای فومن در همین راستا با تمرکز برسه محور اقدام کرد.

 مهجور اولین اقدام خود را شناسایی کنتور انشعابات کم کارکرد بوسیله دستگاه تست کنتور از ناحیه مشترکین مصرف بین 0تا5 مترمکعب و 5تا10 مترمکعب اعلام کردو گفت: از بین 400 فقره انشعاب مورد بررسی قرار گرفته شده تعداد  105 کنتور کم کارکرد در همین رنج مصرفی شناسایی شد.

وی در ادامه گفت:  دسته دوم مشترکینی را تشکیل می داد که  براساس قطر بالای انشعابات واگذار شده سنوات قبل و عدم همخوانی با فشار شبکه آب، ناشی از قطر کم شبکه های فرعی، کنتورها کارکرد کمتری از مصرف واقعی را نشان می داد که تعداد این انشعابات 115فقره که می بایست  با استفاده از لوازم انداره گیری و با تقلیل قطر نسبت به بالا بردن دقت آن اقدام می شد. 

مدیر امور آبفای  تعویض کنتورهای مشترکین تجاری در سطح شهرستان را 98 فقره و در مجموع تعداد 318 فقره کنتور خراب در سطح شهرستان اعلام کردو افزود: این امور موفق شد با بهره گیری از نیروهای واحد اتفاقات در 10 ماهه اخیر نسبت به تعویض این تعداد کنتور معیوب اقدام نماید و انتظار است این اقدامات در واقعی سازی قرائت و توزیع عادلانه آب نقش مهمی ایفا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز