خبرگزاری کار ایران

هشت نماینده فعلی خراسان‌ رضوی در مجلس تایید صلاحیت نشدند/ رد صلاحیت افراد شاخص اصلاح طلب استان

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۹۱۹

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: از بین نمایندگان فعلی این استان در مجلس شورای اسلامی که برای نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس ثبت‌ نام کرده بودند صلاحیت هشت نفر از سوی شورای نگهبان تایید نشد.

به گزارش ایلنا از مشهد، کمال سروی‌ها در تشریح این خبر افزود: نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیات مرکزی نظارت شورای نگهبان به فرمانداران و بخشداران اعلام شده و افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده است از امروز -یکشنبه 22 دی‌ماه- به مدت پنج روز فرصت دارند دفاعیه خود را ارائه دهند.

دفتر نظارت شورای نگهبان در خراسان رضوی  با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنها در بررسی هیات مرکزی نظارت مورد تایید قرار نگرفته است می‌توانند ظرف پنج روز از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ دی ماه از ساعت هشت تا ۱۶ به مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در تهران یا دبیرخانه هیات نظارت استان در استانداری خراسان رضوی مراجعه کرده و ضمن دریافت فرم، شکایات خود را تنظیم کرده و پس از تحویل، رسید دریافت کنند.

پیش از این براساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، یکهزار و ۱۱۴ نفر برای نامزدی نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۸ نفر پس از بررسی هیات‌های اجرایی در ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی رد صلاحیت شدند.

همچنین در میان افراد شاخص اصلاح‌طلبان رد صلاحیت شده در شهر مشهد نام محمد صادق جوادی حصار ، علی اکبر ترابیان ، معصومه ریاحی، الهه قلی زاده ، سمانه تاجی ، علی صالح آبادی و مهدی شریفی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز