خبرگزاری کار ایران

همزمان با شروع زمستان ۹۸:

جشنواره فروش زمستانه یخچال امرسان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۳۴

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی علی دادا شرایط فروش کلیه مدل‌های یخچال امرسان ویژه زمستان 98 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، بهزاد بهارلو مدیر روابط عمومی فروشگاه علی دادا با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز فصل زمستان فروشگاه اینترنتی علی دادا برای تسهیل خرید یخچال امرسان و پاسخ به نیاز مشتریان اقدام به فروش یخچال امرسان در قالب جشنواره زمستانه کرده است.

بهارلو گفت: کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مناسب امرسان در سراسر کشور از عوامل مهم در استقبال مشتریان از این یخچال در طی این سال‌ها بوده است. امرسان یکی از برند‌های معتبر یخچال ایرانی می‌باشد و امتحان خود را در طی 4 دهه فعالیت خود پس داده است.

وی در خصوص این طرح فروش گفت: طرح فروش زمستانه یخچال امرسان با شرایط فوق العاده راحت از ابتدای دی ماه آغاز شده است که از جمله خصوصیات ویژه این طرح می توان به قیمت ارزان، ارسال رایگان به تمام نقاط ایران، گارانتی محصولات و مهلت تعویض 30 روزه اشاره نمود.

بهارلو افزود: مهلت تعویض 30 روزه محصولات برای اولین بار در بین فروشگاه‌های اینترنتی توسط مجموعه علی دادا اجرا می‌شود. همچنین این نکته را ذکر کرد که با توجه به تغییر و تحولات نرخ ارز در سال جاری و سال آتی در این جشنواره فروش مشتریان می‌توانند محصولات امرسان را به قیمت مصرف کننده و مناسب خریداری کنند و علی دادا  اطمینان خاطر لازم را در خصوص قیمت محصولات امرسان برای مشتریان ایجاد خواهد نمود که همراهی آن با تسهیلات مناسب، شرایط خرید آسان و مطمئنی را برای مشتری ایجاد می نماید. کسانی که به دنبال خرید یخچال و لوزام خانگی هستند خرید خود را به روزهای پایانی سال و همزمان با شروع سال نو موکول نکنند.

گفتنی است که شرکت امرسان از سال 64 اقدام به تولید یخچال و همچنین دوسال است که گاز و لباسشویی تولید می کند،این شرکت اولین یخچال ساز خصوصی ایران است،درصد قابل توجهی از مواد اولیه محصولات این شرکت در ایران تولید می شود و با بیش از 1000 کارگر و کارمند مستقیم 15 درصد بازار را در اختیار دارد؛همچنین با 370 نمایندگی در ایران فروش و  500 نمایندگی خدمات پس از فروش در کشور فعال است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی علی دادا به نشانی اینترنتی www.alidada-co.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز