خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه/ آمار بالای تصادفات جاده‌ای در مرزها

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۴۱۵

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه گفت: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد وقوع تصادفات در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه هستیم که عمدتا به دلیل خستگی، خواب آلودگی، عجله و شتاب رانندگان رخ داده است.

به گزارش ایلنا، سردار سید تیمور حسینی درباره  آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مرزهای چهارگانه در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه مهران، شلمچه، چذابه و خسروی،  شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم.

وی با اشاره به حجم بالای تردد و ترافیک زوار در مسیرهای منتهی به مرز ها افزود: هم اکنون تراکم جمعیت در داخل پایانه های مرزی وجود دارد و متاسفانه این  ازدحام جمعیت بر مدیریت ترافیکی نیز اثر گذاشته است.  

رئیس پلیس راه راهور ناجا به دو تصادف فوتی که صبح روز گذشته  در دو محور اسلام آباد ـ حمیل و مهران ـ  ایلام به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن ۵ نفر از هموطنان شد پرداخت و اعلام کرد: متاسفانه آمار تصادفات در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه بالاست و در چند روز اخیر حداقل چهار مورد تصادف مهم داشتیم، از طرفی امروز یک مورد تصادف در استان ایلام داشتیم که متاسفانه در این تصادف ۳ نفر کشته و ۴ مجروح  شدند.

سردار حسینی، خستگی، خواب آلودگی، عجله و شتاب را از مهم ترین علل بروز حوادث رانندگی در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه گانه دانست و افزود :رانندگان  عزیز  با صبر، حوصله و خویشتنداری رانندگی کنند، خواهشمندیم که با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هرگونه شتاب و عجله به رانندگی بپردازند، تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

وی در توصیه به زوار خاطر نشان کرد:  زائران عزیز پیش از عزیمت و تردد در مسیر رفت و بازگشت،  حتما آخرین  وضعیت ترافیکی و جاده ای  را  بررسی و بازگشت خود را نیز مدیریت کنند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خطاب به برخی مسئولان گفت: مسئولان ذی ربط  هر چه سریعتر تلاش کنند تا با ترزیق امکانات لازم و پیش بینی  تمهیدات لازم از ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی بکاهند.

وی در پایان  با بیان اینکه  به نظر می رسد  توان و ظرفیت کشور عراق برای پذیرش این حجم از جمعیت زوار، کافی نیست، گفت:پذیرش زوار در مرز خسروی محدود و تا ساعت ۱۶  است،متاسفانه  برخی زوار به دلیل عدم توجه به این مهم، از ساعت ۱۶ و تا  ساعت ۶ صبح، پشت  این مرز می مانند و ما در مرز خسروی از ساعت ۶  صبح تا ساعت ۱۶ شاهد  تراکم و ازدحام جمعیت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز