خبرگزاری کار ایران

سردار حمیدی مطرح کرد:

لزوم استقرار جرثقیل سنگین در گردنه‌های برفگیر و دپوی کیسه‌های شن و نمک در محورهای برف‌گیر

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۹۴

رئیس پلیس راه راهور ناجا از کاهش ۳.۴ درصدی تصادفات اربعین امسال در استان‌های درگیر این راهپیمایی عظیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد حسین حمیدی در کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی با اشاره به عملکرد پلیس راه در اربعین امسال، گفت: سال گذشته بیشترین حجم ورود و خروج زائران در پیک ترافیک ۱۸۲ هزار نفر بود که امسال در همان تایم مشخص۳۳۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که این میزان دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته هزار و ۴۰۲ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار خدمت‌‌‌‌رسانی کردند، اظهار داشت: تعداد اتوبوس‌ها در همان مقطع در اربعین امسال در مرز مهران دو هزار و ۴۰۰ اتوبوس بود.

رئیس پلیس راه راهور ناجا به بارندگی در ایام قبل از اربعین اشاره و تصریح کرد: در پارکینگ‌های داخل شهر مهران حداقل ۱۱۰ هزار خودرو پارک شد؛ شهری که ظرفیت جمعیتی حداکثری ۲۰ هزار نفری را دارد.

حمیدی به نیازمندی‌‌‌‌‌های طرح زمستانه اشاره و خاطرنشان کرد: استقرار جرثقیل سنگین برای گردنه‌‌‌‌های برفگیر و دپوی کیسه‌های شن و نمک در محورهای برفگیر، بسیار ضروری است امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می گیرد حتما عملیاتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز