خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت بیان کرد:

هیچ تصمیمی بدون نظرخواهی از بخش خصوصی اتخاذ نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۳۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ما سعی کردیم با طراحی راهکارهای مختلف در مبارزه با تحریم‌ها اقدامات مربوط به حوزه تولید و تجارت را تسهیل کنیم و تا حد ممکن از صدور بخشنامه‌ها جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا در مراسم امضای تفاهم‌نامه تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه واحدهای تولیدی و تجاری که در وزارت صمت در حال برگزاری است، رضا رحمانی، وزیر صمت با اشاره به نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور گفت: حضور فعال بخش خصوصی در تمام عرصه‌های اقتصادی کشور یک ضرورت است و این وزارتخانه هیچ تصمیمی را بدون مشورت با این بخش اتخاذ نخواهد کرد.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم با طراحی راهکارهای مختلف در مبارزه با تحریم‌ها اقدامات مربوط به حوزه تولید و تجارت را تسهیل کنیم و تا حد ممکن از صدور بخشنامه‌ها جلوگیری کنیم.

وزیر صمت افزود: همه مدیران موظف هستند که در تصمیم‌گیری‌های خود مساله رونق تولید را در اولویت قرار دهند و بدون مشورت با انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه مربوطه تصمیمی اتخاذ نکنند. البته ممکن است در این بین اختلافاتی بین فعالان اقتصادی با مدیران دولتی به وجود آید که شورای حل اختلاف می‌تواند به صورت تخصصی به آن رسیدگی کند و حتی اختلافات بین تجار و تولیدکنندگان را حل کند.

وی افزود: قوه قضائیه با عنوان یکی از ارکان کمک و صیانت از تولید وارد میدان شده و با راه‌اندازی شوراهای تخصصی حل اختلاف به تسهیل در امور تولید کمک شایانی خواهد کرد. امضای این تفاهم‌نامه می‌تواند گام موثری در رونق تولید باشد ضمن آنکه مرکز امور شوراهای قوه قضائیه نیز متعهد شده تا همکاری لازم را با صنعتگران، معدنکاران و تاجران داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز