خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی تهران بیان کرد:

با سخت‌تر شدن تحریم‌ها دیپلماسی اتاق فعال‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۰۶۶

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: با توجه به تحریم‌های اعمال شده لازم است که فعال‌تر کار کنیم بخصوص با کشورهای همسایه باید روابط خود را گسترش دهیم و جایگاه مناسبی برای اتاق بازرگانی پایتخت در سطح بین الملل تعریف کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در اولین جلسه دوره نهم اتاق بازرگانی تهران مسعود خوانساری که مجددا به ریاست اتاق بازرگانی تهران انتخاب شده ضمن تشکر از اعتماد اعضا و ابراز امیدواری نسبت به همراهی آنها در اداره اتاق گفت: امیدوارم مانند دوره قبل نمایندگان بخش خصوصی و دولت با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند همان طور که در بیانیه ائتلاف در زمان انتخابات ذکر شد مهمترین سرمایه اتاق اعضای آنها هستند و امیدواریم بتوانیم خدمات لازم را به آنها بدهیم.

خوانساری ادامه داد: در دوره گذشته از طریق کانال، سایت و مجله آیندگان ارتباط خوبی با اعضا برقرار کردیم. توانستیم اعضای اتاق را به 14 هزار نفر برسانیم هر چند برنامه ما رسیدن به 20 هزار عضو بود که به دلیل شرایط بد اقتصادی نتوانستیم به این هدف دست پیدا کنیم. من امیدوارم که در این دوره عضویت فراگیر داشته با شیم و به جای اینکه از محل یک در هزار و سه در هزار اتاق را تامین کنیم از محل عضویت اعضا هزینه‌های این تشکل بخش خصوصی را پرداخت کنیم.

خوانساری با اشاره به کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی تهران گفت: ما هشت کمیسیون تخصصی داریم و با توجه به اینکه در این دوره تخصص اعضا متفاوت‌تر از دوره قبل است احتمالا کمیسیون‌های بیشتری خواهیم داشت.

خوانساری ادامه داد: نکته دیگر بحث آموزش است که در دوره قبل بسیار موفق بود و امیدواریم در این دوره نیز این روند ادامه داشته باشد.ما در حال حاضر 204 تشکل ثبت شده داریم و توانستیم 20 تشکل استانی در سال گذشته تشکیل بدهیم و امیدوارم این روند در این دوره نیز ادامه داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به تحریم ها و سخت‌تر شدن تجارت بین ‌المللی گفت: در بحث سیاست و دیپلماسی خارجی با توجه به تحریم‌های اعمال شده لازم است که فعال‌تر کار کنیم بخصوص با کشورهای همسایه باید روابط خود را گسترش دهیم و جایگاه مناسبی برای اتاق بازرگانی پایتخت در سطح بین الملل تعریف کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اتاق بتواند در هر ماه یک گزارش به جامعه همراه با راه حل به دولت ارائه بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز