خبرگزاری کار ایران

برای آماده سازی زیرساخت‌های سکونت در شهرک خاوران؛

سه طرح شهری در منطقه 9 تبریز به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۱۵

۳ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای آماده سازی زیرساخت‌های سکونت در شهرک خاوران در منطقه ۹ تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛  ۳ طرح عمرانی و خدماتی به ارزش یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای آماده سازی زیرساخت‌های سکونت در شهرک خاوران در منطقه ۹ تبریز به بهره‌برداری رسید.این طرح‌ها شامل «احداث و تکمیل کمربند میانی شهرک خاوران به طول ۳.۷ کیلومتر»، «اتصال اتوبان پیامبر اعظم (ص) به بلوار ۶۵ متری شهرک خاوران» و «احداث منبع بتنی آب هزار مترمکعبی» است.

شهردار تبریز در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: برای تملک زمین و احداث این طرح‌های عمرانی و خدماتی حدود یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ایرج شهین باهر، اجرای چنین پروژه‌هایی را برای سکونت پذیری شهرک خاوران ضروری دانست و افزود: باید برخی از معابر مانند ورودی و خروجی اتوبان و مخازن آب خام در این منطقه سریع به بهره برداری می‌رسید چرا که این کار‌ها جزو اصلی‌ترین زیرساخت‌های یک شهرک جدید به شمار می‌آید.

وی اظهار داشت: با اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها زمینه‌های احداث حدود ۸۰۰ قطعه مسکونی و تجاری در این شهرک فراهم شد که این موضوع نیز در رونق هرچه بیشتر آن تاثیرگذار است.

شهین باهر، ادامه داد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری تبریز آماده سازی بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم برای تحقق شهرک مدرنی است که پیش‌تر وعده آن از سوی شهرداری داده شده است.

کلانشهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز