خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز:

فصل جدید افتتاح و بهره‌برداری از پارک‌های محله‌ای در تبریز آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۴۰

توجه به توسعه و احداثفضای سبز در کنار پروژه‌های بزرگ عمرانی در سطح شهر از رویکردهای اساسی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از فصل جدید بهره‌برداری و افتتاح پارک‌های محلی در مناطق مختلف تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدحسین حسن‌زاده با بیان اینکه توسعه و توجه به فضای سبز محلات تبریز یکی از اولویت‌ها و دستورالعمل‌های مهم و اصلی این سازمان در سال جاری بوده است گفت: هم اکنون در مناطق مختلف تبریز پارک‌های جدید در حال احداثو یا بهره برداری هستند

وی تصریح کرد: افتتاح پارک هشت هکتاری با عنوان «مهر ولایت» طی روزهای اخیر در محدوده منطقه ۷ تبریز از جمله آخرین پارک‌های بهره برداری شده در سطح شهر است.

حسن زاده ادامه داد: در این بین پارک‌های «باران» در منطقه بارنج، «فروردین» در خیابان بیلانکوه، پارک «ایثار» در نگین پارک نیز از جمله پارک‌های در دست احداثتوسط سازمان پارکها و شهرداری‌های مناطق مختلف تبریز است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز همچنین از بهره‌برداری از چهار پارک محلی در محدوده منطقه یک تبریز طی روزهای آتی خبر داد و گفت: چند پارک محله‌ای نیز در منطقه ۵ در دست ساخت است.

وی همچنین به توسعه و توجه به پارک‌های قدیمی موجود در مناطق مختلف تبریز نیز اشاره کرده و یادآور شد: در همین راستا در منطقه ۱۰ نیز چند پارک محله‌ای در دست توسعه و آماده سازی است.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه افتتاح پارک یادگار امام(ره) در حوزه منطقه سه تبریز از اقدامات مهم و قابل توجه سازمان پارکها در روزهای اخیر بوده است، گفت: توجه به توسعه و احداثفضای سبز در کنار پروژه‌های بزرگ عمرانی در سطح شهر از رویکردهای اساسی سازمان پارکها به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در پایان خاطرنشان کرد: انبوه‌کاری «پارک قله» در دره قله بیلانکوه نیز از پروژه‌های در دستور کار این سازمان قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز