خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست سال‌جاری انجام شد؛

آغاز همکاری ۵ هزار نیکوکارالبرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۲۲

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: ۵ هزار نیکوکار طی نیمه نخست سال به جمع حامیان فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) البرز در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت: باتوجه به روحیات معنوی مردم مومن ایران اسلامی در ماه‌های رمضان و محرم عمده جذب و ثبت نام از مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین مربوط به مناسبت‌های خاص اسلامی است.

وی بابیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌ اختصاصی وجوه اهدایی را به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: ۵ هزار نیکوکار طی نیمه نخست سال به جمع حامیان فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) البرز در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوستند.   

محمدی فرد با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و بحمدالله نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی کاراته، ژیمناستیک، فوتبال آمریکایی، کارگردانی تلویزیون، شعر، تألیف کتاب و رمّان نویسی و حفظ قرآن به موفقیت رسیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با دعوت از خیّران برای برآورده کردن آرزوهای ایتام در سامانه آرزوها به آدرسHamiarezooha.ir یادآور شد: در طول سال مردم نیکوکار می‌توانند با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز و یا تماس با شماره تلفن 32801071 در این طرح ثبت‌نام و شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود را نیز دریافت کنند.

وی استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، از خیران می‌خواهیم برای رفع مشکلات خانوارهای مددجو کمیته امداد را یاری و از نزدیک ضمن نظارت بر نحوه هزینه کرد وجوه اثرات کار خیر خود را مشاهده کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز