خبرگزاری کار ایران

با حمایت کمیته امداد و اصناف البرز؛

جشن ازدواج ۱۱۰ مددجوی نوعروس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۹۱۷

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: جشن ازدواج ۱۱۰ نوعروس مددجو با اقدام مشترک کمیته امداد امام(ره) و مراکز نیکوکاری اصناف البرز و امام رضا(ع) با حضور خانواده‌های زوج‌های جوان و جمعی از خیّران و مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمّد محمدی فرد با اشاره به سهم ۵۰ درصدی کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان از صدقات پرداختی البرزی‌ها گفت: این نهاد برای به خانه بخت رفتن مددجویان نوعروس مبلغ شصت میلیون ریال کمک بلاعوض و برای نوعروسان نیازمند غیر مددجو نیز مبلغ بیست میلیون ریال هدیه نقدی اختصاص‌ داده است و از ابتدای سال تاکنون ۲۴۷ زوج جوان باکمک های کمیته امداد و خیران به خانه بخت رفتند.

محمّدی‌فرد بابیان اینکه علاوه بر حمایت‌های بلاعوض این نهاد مبلغ پنجاه میلیون ریال در قالب تسهیلات قرص‌الحسنه به نوعروسان پرداخت می‌شود گفت: خیران مراکز نیکوکاری و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در زمینه تامین اقلام جهیزیه به برخی از نوعروسان مددجوی یتیم و نیازمند دارای وضع اضطرار نیز مساعدت‌های ویژه‌ای را ارائه می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه کمک به امر مقدّس ازدواج در بین جامعه هدف این نهاد از جمله برنامه‌های حمایتی کمیته امداد است، افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه مدت در زمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت ازجمله برنامه‌های کمیته امداد به منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.

وی گفت: برای رفع نیازهای مددجویان، همه‌ساله جدول سهم بندی صدقات برای هزینه کرد در زمینه‌های مسکن، درمان، جهیزیه، وام کارگشایی، کمک‌های معیشتی، تحصیل دانشجویان و دانش آموزان تهیه و مطابق آن خدمت‌رسانی می‌شود.

گفتنی است در این جشن خیّران هزینه اعزام تمامی زوج های جوان به مشهدمقدس را تقبل کردند و به صورت نمادین خطبه عقد یکی از زوج‌های جوان در حضور سایر مهمانان جاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز