خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید غدیر خم؛

حامیان، آرزوی ایتام البرزی را برآورده کردند

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۹۵۹

مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: ۳۰۰ حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان البرز در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد، هدف از برگزاری جشن آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: چند روز قبل از برگزاری این جشن، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیان‌شان ارسال کردیم و بدون اینکه ایتام بدانند چه اتفاقی در انتظارشان است در روز جشن آرزوها، حامیان با حضور در یک مراسم معنوی و مفرح آرزوهای این عزیزان را برآورده کردند.

وی افزود: ۳۰۰ حامی و یتیم کمیته امداد امام (ره) استان البرز در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام با اهداء هدایایی از آرزوهای دست نوشته کودکان، شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیّت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش خیّران دانست و یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کردند.

اجرای مسابقه، نقاشی روی صورت کودکان و برنامه‌های هنری و شاد برای میهمانان شرکت‌کننده در مراسم از جمله بخش‌های متنوع جشن آرزوها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز