خبرگزاری کار ایران

"در کنار متن" با موضوع حاشیه‌نشینی روی آنتن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۵۱۱

قسمت یازدهم مجموعه مستند "در کنار متن" با موضوع حاشیه‌نشینی و تلاش سازمان‌های مردم نهاد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موجود در این مناطق، چهارشنبه سوم مهر ساعت ٢١ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

مریم مومن‌زاده تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «در کنار متن» درباره قسمت یازدهم این برنامه به خبرنگار ایلنا گفت: پخش قسمت یازدهم مجموعه مستند "در کنار متن" با موضوع حاشیه‌نشینی، زمینه‌ها و تبعات آن و تلاش سازمان‌های مردم نهاد و فعالین اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موجود در این مناطق، چهارشنبه سوم مهر ساعت ٢١ از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

وی افزود: "مسیر" نام این قسمت است که حاشیه‌نشینی در اطراف پایتخت و شهرهای رباط کریم و بهارستان را در بستر فعالیت‌های آموزشی، درمانی و خیرانه آقای مهندس نواب در مناطق جنوب غرب و جنوب شرق استان تهران روایت می‌کند.

مومن‌زاده ادامه داد: مهندس نواب با تاسیس موسسه خیریه ضمن حمایت مادی با آموزش‌های روانی-معنوی و مهارتی، امید به زندگی در مددجویان و زنان سرپرست خانوار را تقویت می‌کند.

مجموعه «در کنار متن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مریم السادات مؤمن زاده با مشاوره و مشارکت سازمان امور اجتماعی وزارت کشور تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز