خبرگزاری کار ایران

جمع‌بندی یک مقام دولتی از نشست شورای عالی کار:

با توانمند‌سازی تعاونی‌های مسکن و مصرف کارگران موافقت شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۴۰۴

به گفته حاتم شاکرمی، افزایش نقش دولت در توانمند‌سازی تعاونی‌های مسکن و مصرف کارگران در دویست و هشتاد و پنجمین نشست شورای عالی کار مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره این نشست گفت: تایید پیشنهاد اصلاح آیین نامه تبصره ۲ ماده ۱۴۹ به اتفاق آرای اعضای شورای عالی کار  در راستای افزایش نقش دولت در توانمندسازی تعاونی‌های مسکن و مصرف کارگران با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، سازمان تامین اجتماعی و وزارت کشور (شهرداری‌ها) یکی از مصوبات این نشست بود.

حاتم شاکرمی افزود: در این جلسه مصوب شد هوشمند‌سازی شبکه‌های توزیع تعاونی‌های مصرف و ساماندهی تعاونی‌های مسکن کارگری به روش‌های نوین انجام شود.

او اضافه کرد: استفاده از محتویات ارائه شده از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اصلاحیه آیین نامه مورد نظر و مشارکت جدی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در این اصلاحیه از دیگر مصوبات این نشست به شمار می‌رود.

 معاون روابط کار  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در خصوص تفاهم‌نامه معاونت امور تعاون با بانک توسعه تعاون نیز مقرر شد نشستی مشترک با حضور کبیری، معاون امور تعاون، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان کارگران و کارفرمایآن برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز