خبرگزاری کار ایران

با گذشت هفت سال:

بلاتکلیفی اعضای تعاونی مسکن کارگران نقاش تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۳۷

در سال ۸۶ تعاونی مسکن کارگران نقاش اقدام به ثبت نام برای مسکن کرد اما امروز با گذشت هفت سال، تعاونی هیچ اقدام دیگری برای مسکن کارگران نقاش انجام نداده است.

یک کارگر نقاش تهرانی گفت: با گذشت هفت سال از نا‌م‌نویسی متقاضایان مسکن در تعاونی مسکن کارگران نقاش ساختمانی تهران و حومه هنوز وضعیت اعضای این تعاونی نامشخص است.

«حسین امیدی» درخصوص تعاونی مسکن کارگران نقاش ساختمانی تهران و حومه به ایلنا گفت: در سال ۸۶ تعاونی مسکن کارگران نقاش اقدام به ثبت نام برای ساخت مسکن کرد اما امروز با گذشت هفت سال، تعاونی هنوز هیچ اقدامی برای اعضای خود انجام نداده است.

وی افزود: در آن زمان تعاونی بابت هزینه ثبت نام از هر کارگر مبلغ سی هزار تومان که معادل دستمزد دو روز کاری در سال ۸۶ بود دریافت کرد و بنا بود تعاونی بعد از تشکیل پرونده، به کارگران ثبت نام شده در خصوص جدول زمانی اجرای پروژه و واریز اقساط را اطلاع رسانی کند اما هنوز این زمان نرسیده است.

این کارگر در مورد پیگیری انجام شده برای ثبت نام مسکن گفت: تا به حال چندین بار برای پیگیری این مساله به تعاونی رجوع کرده‌ایم اما جواب مشخصی نگرفتیم، مسئولان می‌گفتند تعداد کارگرانی که ثبت نام کرده‌اند زیاد بوده و تعاونی نمی‌تواند برای این تعداد مسکن بسازد.

وی تاکید کرد: در زمان ثبت نام تعداد زیادی از کارگران از اصنافی غیر از کارگران نقاشان به تعاونی رجوع کردند و تعداد کارگرانی ثبت نام کردند زیاد بود.

این عضو تعاونی مسکن کارگران نقاش ساختمانی تهران و حومه افزود: مشخص نیست آن زمان مسئولان با چه ذهنیتی این تعداد کارگر را ثبت نام کردند در حالی که توان لازم برای مدیریت ساخت مسکن آن‌ها را نداشتند.

توضیحات تعاونی مسکن نقاشان
در این رابطه «بدری»، رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن کارگران نقاش به ایلنا گفت: در آن زمان حدود ۴۰۰ کارگر برای مسکن ثبت نام کردند. در حال حاضر ۱۰۰ واحد مسکونی در شرف تحویل به کارگران است و ساخت ۲۰۰ واحد دیگر نیز تا پنجاه درصد پیشرفت داشته است.

وی در خصوص طولانی شدن فرآیند ساخت این واحد‌ها گفت: به دلیل ضعف منابع مالی و واریز نشدن مرتب اقساط، ساخت این واحد‌ها چندین سال طو. ل کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز