خبرگزاری کار ایران

اجرای 26 پروژه عمرانی در شهرک‌هاو نواحی صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۹۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از اجرای 26 پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پنج ماهه اول امسال خبر داد.

 به گزارخبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از پروژه های شهرک‌های صنعتی شهرستان سبزوار، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن آن برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه های اصلی شرکت شهرکهای صنعتی استان بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه ها نیاز اساسی صنعتگران را تأمین کنیم.

وی افزود: از ابتدای امسال 26 پروژه عمرانی با اعتباری معادل 108 میلیاردریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا شده و نیز پروژه های دیگری هم بر اساس اهمیت و اولویت برنامه ریزی شده تا پایان امسال انجام خواهد شد.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه پروژه‌ها باید با کمترین هزینه و زمان و بالاترین کیفیت اجرا شود، ادامه داد: تمام پروژه هایی که در شهرکها و نواحی صنعتی عملیاتی و اجرایی شده این شاخص ها را دارد و نیز کنترل پروژه هم با دقت و نظارت خاصی در روند پیشرفت پروژه  انجام می شود تا به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی سبزوار جزو واحدهای نمونه استان هستند، عنوان کرد: هم اکنون 95 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 1312 میلیارد ریال و اشتغال زایی افزون بر 1900 نفر فعالیت می کنند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی شهرک‌های صنعتی سبزوار می توانند از ظرفیت های تولید در استان بیشتر استفاده کنند و صادرات خود را در این حوزه افزایش دهند زیرا هم دانش آن را دارند و هم فناوری تا زمینه صادرات محصولات بیشتر در این شهرستان بزرگ فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز